hvilken vinter jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2015

Skouboe

anna111 skriver:

Ja det er selvfølg rigtig nok 

Men vi er selv meget "ude" 

Hvor det nok vil blive jakken vi bruger 

Så skal hun selvfølgelig også have en ordentlig. Jeg tænkte bare på at vores piger i den alder sjældent brugte deres vinterjakke, fordi hver gang vi var ude, brugte de flyverdragt - hvis de ikke havde andet på benene end deres bukser, frøs de - de brugte stort set kun vinterjakke i bilen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Skouboe skriver:

Så skal hun selvfølgelig også have en ordentlig. Jeg tænkte bare på at vores piger i den alder sjældent brugte deres vinterjakke, fordi hver gang vi var ude, brugte de flyverdragt - hvis de ikke havde andet på benene end deres bukser, frøs de - de brugte stort set kun vinterjakke i bilen.

Okay tak 

Det havde jeg enlig ikke tænkt på. 

Så KU det godt være jeg bare skulle finde en billigere i år og i stedet fokusere på en god flyverdragt og vinterstøvler 

Anmeld Citér

17. august 2015

Skouboe

anna111 skriver:

Okay tak 

Det havde jeg enlig ikke tænkt på. 

Så KU det godt være jeg bare skulle finde en billigere i år og i stedet fokusere på en god flyverdragt og vinterstøvler 

Ja, du skal ihvertfald nok overveje det. Det er faktisk først ved 4-5 års alderen at vores unger har brugt deres vinterjakke rigtigt meget. Et godt sæt termotøj og en god flyverdragt tror jeg er vejen frem - og så selvfølgelig vinterstøvler. Vi har også haft god glæde af ordentlige. forede gummistøvler, men det har først været fra pigerne var et år eller 2 ældre. Det tager lidt af presset af vinterstøvlerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.