hvilken vinter jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
12 svar
4 synes godt om
16. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Undskyld alle mine spørgsmål men det er altid bedst at spørger de erfarne kvinder med børn 

Min datter skal snart have sin første rigtige vinterjakke 

Men er i tvivl om hvilket mærke der er bedst hun er i en dagpleje der er rigtig meget ude 

Hun er for øvrigt 15mdr og vil være 18mdr når hun skal bruge den så skal have den i str 86  

Hun har mikk line flyverdragt 

Så tænker lidt mikk line eller reima jakke 

Hvilken vil i anbefale 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

De3Guldklumper

anna111 skriver:

Undskyld alle mine spørgsmål men det er altid bedst at spørger de erfarne kvinder med børn 

Min datter skal snart have sin første rigtige vinterjakke 

Men er i tvivl om hvilket mærke der er bedst hun er i en dagpleje der er rigtig meget ude 

Hun er for øvrigt 15mdr og vil være 18mdr når hun skal bruge den så skal have den i str 86  

Hun har mikk line flyverdragt 

Så tænker lidt mikk line eller reima jakke 

Hvilken vil i anbefale 

Jeg er glad for Reima flyverdragterne og har aldrig været synderligt begejstret for mikkline når jeg fik det i hænderne så jeg ville vælge Reima jakken  

Anmeld Citér

16. august 2015

anna111

De3Guldklumper skriver:

Jeg er glad for Reima flyverdragterne og har aldrig været synderligt begejstret for mikkline når jeg fik det i hænderne så jeg ville vælge Reima jakken  

Okay tak 

Jeg brød mig heller ikke om mikk line 

Første gang jeg havde den i hænderne syntes den virkede meget tynd  men min dagplejemor anbefalede den varmt så jeg prøvede en sidste år til min datter 

Og den holdt hende dejlig varm og hun kunne kravle rundt i den så her er jeg blevet rigtig glad for mikk line 

Anmeld Citér

16. august 2015

Skouboe

Jeg er stor tilhænger at Didriksons, men jeg ved ikke om de findes så små.

Anmeld Citér

16. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg købte en rigtig fin brugt Ej Sikke Lej sidste år til min søn den er lækker varm, holder tør og kan spændes godt ind i bunden så der ikke kommer kold luft, sne osv ind selvom han falder eller tumler rundt  

Anmeld Citér

16. august 2015

anna111

Skouboe skriver:

Jeg er stor tilhænger at Didriksons, men jeg ved ikke om de findes så små.

Okay tak vil da prøve at kikke på det 

Anmeld Citér

16. august 2015

Skouboe

anna111 skriver:

Vær opmærksom på at de er MEGET store i størrelserne. Brug måleskemaet.

Anmeld Citér

16. august 2015

Skouboe

Og inden du nu bruger en formue på vinterjakke, så prøv tænk lige over, hvor meget du reelt kommer til at bruge den, og hvor meget af tiden det bliver en flyverdragt i stedet.

Anmeld Citér

16. august 2015

anna111

Mor11 skriver:

Jeg købte en rigtig fin brugt Ej Sikke Lej sidste år til min søn den er lækker varm, holder tør og kan spændes godt ind i bunden så der ikke kommer kold luft, sne osv ind selvom han falder eller tumler rundt  

Og tak for input med at kunne spænde ind i bunden det havde jeg ikke lige tænkt på 

Anmeld Citér

16. august 2015

anna111

Skouboe skriver:

Og inden du nu bruger en formue på vinterjakke, så prøv tænk lige over, hvor meget du reelt kommer til at bruge den, og hvor meget af tiden det bliver en flyverdragt i stedet.

Ja det er selvfølg rigtig nok 

Men vi er selv meget "ude" 

Hvor det nok vil blive jakken vi bruger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.