Barnepiger på 12 og 14 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

PigePå14år

Bebsen skriver:

Jeg fik i øvrigt 50kr i timen til at starte med - der var det kun de 2 store, da den lille kom med fik jeg 75kr i timen, - men det var altså for ca 700 år siden, eller nok nærmere 17 år siden  jeg passede dem som regel imellem 3 og 6 timer... 

Haha okay! Hvad tror du i grunden vi kan kræve i løn? Vi vil helst dele pengene, og nok heller ikke kræve for meget til at starte med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

TNBC

PigePå14år skriver:

Hej!

vi er to piger på henholdvis 12 og 14 år. Min bedste veninde er 12. Hun er meget moden af sin alder og fysisk mere udviklet end mig. 

Vi har snakket længe om at vi godt kunne tænke os, at få et fritidsjob sammen og tjene vores egne penge. Men selvfølgelig ikke kun for pengenes skyld, naturligvis også fordi vi er interesseret i at passe børn mellem cirka 3-11 års alderen. 

Vi har begge meget erfaring med børn på cirka 3, 7 og 9 års alderen. Vi har begge passet børn før, dog ikke sammen og fået penge for det. 

Vi har ikke tænkt os at passe babyer under 3. 

Spørgsmålet er, om min veninde, på 12 år, er for ung? Burde vi vente til hun bliver 13 år og begynde vores fritidsjob efter jul?

Har I evt. andet? 

Da jeg var i den alder passede jeg også for folk jeg kendte, og det ville jeg også selv, hvis jeg skulle ansætte en barnepige på jeres aldre.

Men hør med jeres forældres venner om de mangler to til at passe børn en gang i mellem.

Eller hente efter børnehave eller tage med hjem fra skole, er også en mulighed.

Anmeld Citér

15. august 2015

PigePå14år

Yurie skriver:

Da jeg var i den alder passede jeg også for folk jeg kendte, og det ville jeg også selv, hvis jeg skulle ansætte en barnepige på jeres aldre.

Men hør med jeres forældres venner om de mangler to til at passe børn en gang i mellem.

Eller hente efter børnehave eller tage med hjem fra skole, er også en mulighed.

Tusind tak for dit svar! :-) Hvor meget tror du ville være en god løn at kræve?

Anmeld Citér

15. august 2015

TNBC

PigePå14år skriver:

Tusind tak for dit svar! :-) Hvor meget tror du ville være en god løn at kræve?

Jeg har altid taget 50, fordi jeg gik sku ikke så meget op i hvad jeg fik, elskede bare at få lov til at være sammen med ungerne.

Men I skal huske, i vil være to, så i skal tænke på at de så skal betale to og ikke kun en barnepige.

Anmeld Citér

15. august 2015

PigePå14år

Jeg har altid taget 50, fordi jeg gik sku ikke så meget op i hvad jeg fik, elskede bare at få lov til at være sammen med ungerne.

Men I skal huske, i vil være to, så i skal tænke på at de så skal betale to og ikke kun en barnepige.

Vi har tænkt lidt på, at tage cirka 30-35kr hver, som så bliver cirka 60-70kr for os begge i alt. Er det rimeligt? Jeg synes selv, at det er en udmærket pris  

Anmeld Citér

15. august 2015

TNBC

PigePå14år skriver:

Vi har tænkt lidt på, at tage cirka 30-35kr hver, som så bliver cirka 60-70kr for os begge i alt. Er det rimeligt? Jeg synes selv, at det er en udmærket pris  

Vent og snak med dem i skal passe børn for. Sig at i vil gøre det for 60-70kr.

Anmeld Citér

15. august 2015

PigePå14år

Yurie skriver:

Vent og snak med dem i skal passe børn for. Sig at i vil gøre det for 60-70kr.

Okay, tak skal du have

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.