æggeløsning - graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

ayus

Ja det tænkte jeg nok )
Meen jeg er så utålmodig 
jeg skal ha mens om 10-dages tid, nu må vi se 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

dorthemus

ayus skriver:

Ja det tænkte jeg nok )
Meen jeg er så utålmodig 
jeg skal ha mens om 10-dages tid, nu må vi se 

Det er også en meget lang ventetid  Men der skal kunne påvises graviditetshormonet HcG før du kan aflæse et positivt resultat...og det begynder først at stige en uge efter befrugtning...desværre

Anmeld

17. september 2009

ayus

Seriøst....  øv øv jeg havde ellers lige håbet..

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

ayus skriver:

Seriøst....  øv øv jeg havde ellers lige håbet..

Ja desværre...har selv lige været igennem det, frygtelig ventetid med nerverne helt oppe i det røde felt  Jeg testede på 14. dagen og der var to svage streger...har testet igen idag og nu var de tydeligere  Faktisk fordobles niveauet for hver dag der går...men det sker altså først ca. en uge efter befrugtning

Anmeld

17. september 2009

ayus

hmm oki... ja men jeg tror oz som du siger nerverne/tankerne påvirker det...

hehe... synes bare jeg vil have et svar... meen jeg tror bare der går rigtig længe før jeg blir gravid...det har jeg lidt på fornemmelsen.

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

ayus skriver:

hmm oki... ja men jeg tror oz som du siger nerverne/tankerne påvirker det...

hehe... synes bare jeg vil have et svar... meen jeg tror bare der går rigtig længe før jeg blir gravid...det har jeg lidt på fornemmelsen.

Det er jo ikke sikkert...jeg havde en masse odds imod mig: er 38 år, aldrig tidligere været gravid og havde brugt p-piller i 15 år....og jeg blev gravid i første hug, såee

Pøj pøj med det

Anmeld

17. september 2009

ayus

tak tak...

Anmeld

18. september 2009

linemus

Det tog mig 2 år at blive gravid efter p-pillestop. Men om det var derfor, er jo ikke til at vide. De andre gange er jeg blevet gravid i 1.-2. forsøg.

Du kan teste på den dag, du forventer din mens. Ja, det er en lang venten lige indtil det lykkes

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.