Er det vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2015

Karina1

Ved min første fødsel sivede mit vand også langsomt ud, troede bare jeg gik og små-tissede lidt, så skiftede bare bind og tænkte ikke ret meget over det. Men efter 24timer med sivende fostervand, men uden veer jeg rigtig kunne mærke, var vi på fødegangen også skal man/baby have antibiotika for at undgå infektion. Var kun lige knap 2cm åben og 2timer efter havde jeg født

Er 39+2 nu og troede vandet gik for et par dage siden, men jordmoderen sagde, at så længe det ikke bliver ved med at sive, så er det ikke vandet, selvom der kom en ordentlig skyller, som jeg ikke selv kunne holde tilbage :O 

Synes det er vildt svært, at vurdere om man er i fødsel også selvom jeg har født før! Men tænker det er bedre, at ringe en gang for meget til fødegangen, end en gang for lidt. Hvis ikke min mand holdte fast i, at jeg skulle ringe første gang jeg fødte, så havde jeg helt sikkert født derhjemme!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Det var falsk alarm (kontaktede Fg) og baby bor stadigvæk i maven, men det er MEGA svært at vurdere - når man ikke ved noget som helst om at gå i gang af sig selv  men fik af vide at hvis mit vand skulle gå ville det være i en skylle da baby ikke står fast - så spurgte jeg hvad det så var som havde sivet - det var klart udflåd (ork jeg vidste slet ikke jeg havde så meget udflåd )

tysind tak for svar de damer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.