Ondt i mellemkødet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2015

Anonym trådstarter

Fødte for en uge siden den dejligste lille baby. Jeg blev klippet for ikke at briste men ikke voldsomt. Fik 5 sting i alt. Jeg har dog stadig meget ondt i skeden. Jeg er ikke utilpas eller feber eller noget. Men det brænder i underlivet og svider og kan ikke stå op længere tid af gangen uden det føles som om at mit underlig er ved at falde ud.

er der normalt eller er der min betændelse i såret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2015

Anonym

Jeg blev dog ikke klippet som du gjorde men da jeg fødte min søn bristede jeg også i mellemkødet og det gjorde ondt i halvanden måned efter fødslen, jeg kunne intet og de første 14 dage var de værste (meget varmt om sommeren og så svede i et sår dernede) havde det som om jeg sad på nåle og min mand måtte klare stort set alt - men er du i tvivl om der er betændelse så vil jeg helt klart kontakte egen læge på mandag og høre om de evt kan kigge på det  

Anmeld Citér

8. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder helt normalt! Syntes nærmest jeg havde det sådan de første 4 uger efter alberte blev født. Vh stine

Anmeld Citér

8. august 2015

Benjamins'mor

Jeg blev ikke klippet nogen af gangene, første gang sved det og gjorde ondt de første 3 uger fik 2 mini rifter og 2 stæng i alt. Anden gang havde jeg ondt i knap 2 måneder, jeg sprækkede også næsten helt om til bagen. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Tulle28

Har du prøvet med is-bind? Du gør et bind vådt og lægger det i en frysepose og ind i fryseren (helst uden at krølle for meget). Når det er frossent, tager du det og og lægger det ind i en strømpe og ned i trusserne. Det hjælper også, hvis du er hævet. 

Jeg fik en stor 3. grads bristning og de her bind var GULD værd efterfølgende

Anmeld Citér

10. august 2015

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Har du prøvet med is-bind? Du gør et bind vådt og lægger det i en frysepose og ind i fryseren (helst uden at krølle for meget). Når det er frossent, tager du det og og lægger det ind i en strømpe og ned i trusserne. Det hjælper også, hvis du er hævet. 

Jeg fik en stor 3. grads bristning og de her bind var GULD værd efterfølgende

Nej det har jeg ikke prøvet. Det kunne da helt sikkert være en mulighed. For nøj hvor det gør ondt 

Anmeld Citér

11. august 2015

Anonym trådstarter

Puh hele dagen Idag har det trukket i underlivet og den nederste del af maven når jeg skal rejse mig op. 

Kan ikke finde ud af om det er normalt efter sådan en fødsel. Jeg er ikke dårlig ellers. 

Anmeld Citér

11. august 2015

Sissel

Anonym skriver:

Puh hele dagen Idag har det trukket i underlivet og den nederste del af maven når jeg skal rejse mig op. 

Kan ikke finde ud af om det er normalt efter sådan en fødsel. Jeg er ikke dårlig ellers. 

Har du været til læge med det? Hvis ikke, tror jeg at det er en go ide.. 

Anmeld Citér

11. august 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Har du været til læge med det? Hvis ikke, tror jeg at det er en go ide.. 

Nej og kan ikke ringe til lægen før torsdag pga aften konsultationer og lukkede tlf om onsdagen. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det gjorde det i over 3 uger efter fødslen med mig....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.