Glad og trist på samme tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
7 svar
7 synes godt om
6. august 2015

MyLove E

Vi er fast besluttet om at vi ikke skal ha flere børn her hjemme. Jeg har en masse psykiske problemer  (som mange nok ved).  Måske ville det ikke været noget problem at havde 2 børn. 

Men den chance tør vi ikke tage. Så det er sådan vi har og skal kun ha ham!

Den ene af mine tætte veninder vente sin første. 

Dem jeg gik i mødregruppe med har alle fået Nr 2.

En anden tæt veninde ringe i dag og sagde at de nu ventede Nr 3

Jeg er virkelig glad på deres vejne, og det er fantastisk dejligt med babyer.

Men kan virkelig godt mærke at jeg også bliver lidt ked af det.. 

Keder i den følelse? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

God-mor

MyLove E skriver:

Vi er fast besluttet om at vi ikke skal ha flere børn her hjemme. Jeg har en masse psykiske problemer  (som mange nok ved).  Måske ville det ikke været noget problem at havde 2 børn. 

Men den chance tør vi ikke tage. Så det er sådan vi har og skal kun ha ham!

Den ene af mine tætte veninder vente sin første. 

Dem jeg gik i mødregruppe med har alle fået Nr 2.

En anden tæt veninde ringe i dag og sagde at de nu ventede Nr 3

Jeg er virkelig glad på deres vejne, og det er fantastisk dejligt med babyer.

Men kan virkelig godt mærke at jeg også bliver lidt ked af det.. 

Keder i den følelse? 

Kender ikke til det men ville ikke gå uden et  

Anmeld Citér

7. august 2015

Mama85

Til dels gør jeg. Vi har 3 børn, og vi skal ikke have flere. Den mindste er under 1 år, og nogle gange tænker jeg at jeg aldrig får en mere i den størrelse, og det er sidste dag (!!!) at vi har ién i den størrelse, for hun vokser jo som ukrudt.. og hånden på hjertet, ja så gør det altså lidt ondt. 

Anmeld Citér

7. august 2015

MyLove E

God-mor skriver:

Kender ikke til det men ville ikke gå uden et  

Tak

Anmeld Citér

7. august 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

hmmm ja lidt....  har lige født min nummer 2 for 14 dage siden og ja vi skal heller ikke have flere, det er vi helt enige om, men derfor kan jeg da godt blive trist over at tænke på at man ikke skal opleve at blive gravid mere... 

Man skal også huske at nyde det man har 

Anmeld Citér

7. august 2015

Carina:-)

Jeg kender det godt selv om jeg har fået mange børn.

Men synes du /I skal være stolte over at I tager ansvar og ikke bare sætter børn i verden som evt ville få en træls barndom fordi I har nogle udfordringer der kan hæmme jeres hverdag og liv

Det er flot at I har så stor indsigt og ansvarsfølelse og ikke noget alle kan "prale" af så når det er ekstra svært så husk at I gør det af kærlighed til ham I har og af ansvar for både jeres eget liv ,hans og ikke mindst de børn I evt ville have fået og som evt ville have fået det svært pga jeres udfordringer- Godt gået !

Anmeld Citér

7. august 2015

MyLove E

Carina:-) skriver:

Jeg kender det godt selv om jeg har fået mange børn.

Men synes du /I skal være stolte over at I tager ansvar og ikke bare sætter børn i verden som evt ville få en træls barndom fordi I har nogle udfordringer der kan hæmme jeres hverdag og liv

Det er flot at I har så stor indsigt og ansvarsfølelse og ikke noget alle kan "prale" af så når det er ekstra svært så husk at I gør det af kærlighed til ham I har og af ansvar for både jeres eget liv ,hans og ikke mindst de børn I evt ville have fået og som evt ville have fået det svært pga jeres udfordringer- Godt gået !

Mange tak, det varme rigtigt meget

Anmeld Citér

7. august 2015

MyLove E

Inger skriver:

hmmm ja lidt....  har lige født min nummer 2 for 14 dage siden og ja vi skal heller ikke have flere, det er vi helt enige om, men derfor kan jeg da godt blive trist over at tænke på at man ikke skal opleve at blive gravid mere... 

Man skal også huske at nyde det man har 

Det er meget det der med, at jeg ikke skal Være gravid og føde igen. 

Men vi har bare ikke plads til flere børn i vores liv..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.