mig og min lille søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Lone Jakobsen

nej hvor skønt.
her er et billede af mig og min veninde. vi fødte med en uges mellemrum...næsten på minuttet og det er bare så hyggeligt for man har en helt masse tilfælles, og vi glæder os til at vores børn skal vokse op "sammen"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

mor-til-vanessa

nutche skriver:

nej hvor skønt.
her er et billede af mig og min veninde. vi fødte med en uges mellemrum...næsten på minuttet og det er bare så hyggeligt for man har en helt masse tilfælles, og vi glæder os til at vores børn skal vokse op "sammen"

ej hvor dejligt. tillykke det er også sjovt at se hvor stor forskel der er på maverne

Anmeld

16. september 2009

lonemus

Nej, hvor sjovt I skal føde næsten samtidig.....

Tillykke med det .)

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

livpultz skriver:

ej hvor dejligt. tillykke det er også sjovt at se hvor stor forskel der er på maverne

ja hun så altid ud til at være længere henne end mig....selv om jeg havde ternin 3 uger før hende

Anmeld

16. september 2009

mor-til-vanessa

nutche skriver:

ja hun så altid ud til at være længere henne end mig....selv om jeg havde ternin 3 uger før hende

ja min mave er også lille i forhold til andre der i samme uge... kan jeg i hver fald se på folks mavebilleder her inde

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

livpultz skriver:

ja min mave er også lille i forhold til andre der i samme uge... kan jeg i hver fald se på folks mavebilleder her inde

ja det er lidt sjovt at samligne maver   jeg synes min var stor...men omgivelserne mente noget andet

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

livpultz skriver:

ja vi venter sjovt nok begge to piger så de har rigtig meget mulighed for at lave alle de tøse ting man laver som lille. sætte hår og lege med sminke. hehe det bliver super skønt

wooow det bliver garanteret et par rigtige prinsesser nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.