Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver:Hehehe, hvor er I fine begge to Er I tvillinger?
RikkeØ skriver:Hvor hyggeligt i skal føde næsten samtidig. Det bliver da dejligt for jeres unger
Ej hvor fedt at i skal føde så tæt.Jeg er fra 25 jan og min fætter er fra 13 feb, så der er kun 3 uger mellem os. Vi er meget tætte i dag, og vi betragter hinanden som søskende (vi er begge enebørn) Vi legede meget sammen som små, og gik til dans og gymnastik og sådan noget samme.Så det bliver skønt for jeres unger at have fætter/kusine så tæt på Ved i hvilket køn i venter?Mette
livpultz skriver: vores tossede mor synes det ville være sjovt at tegne ansigtermig og min søster. 3 ugers forskelmin termin 7 dec 2009 ( 22+4 )min søsters termin 30 dec 2009 ( 19+3 )
tascia skriver:fine maver, og tro mig det får ungerne glæde af.min svigerinde og jeg fødte med 3 dages mellemrum, så vi har to piger på snart 4 år, som har SÅ meget glæde af hinanden, det er guld vær//Natascia
Tut skriver: Ej hvor fedt at i skal føde så tæt.Jeg er fra 25 jan og min fætter er fra 13 feb, så der er kun 3 uger mellem os. Vi er meget tætte i dag, og vi betragter hinanden som søskende (vi er begge enebørn) Vi legede meget sammen som små, og gik til dans og gymnastik og sådan noget samme.Så det bliver skønt for jeres unger at have fætter/kusine så tæt på Ved i hvilket køn i venter?Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128