Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
10 mrd, 10 mrd og 9 mrd.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min ældste søn var 10½måned da han gik.
Min datter var 15 måneder.
Min yngste søn er 13måneder og har kun taget et par enkelte skridt, men håber han snart giver slip og går der ud af
Rejste sig op ad ting som 7 mdr og gik med gå vogn osv som 7 mdr. Gik selv uden støtte som 12 mdr ☺️
Mine piger kunne begge gå uden støtte, fra de var 15 måneder. De kravlede begge fra 7-månedersalderen.
Nr 1 10,5 måned
nr2 knap 14 måneder
Begge to 16 mdr
Hun begyndte at rejse sig op ad ting da hun var 8 mdr. Da hun var 10 mdr gik hun med gåvogn.
Hun tog sine første skridt uden støtte 3 dage inden hun blev et år.
nu er hun 13 mdr og kravler sjældent.
Vores ældste begyndte at gå da hun var ca 13 måneder, lillesøster begyndte først at rejse sig omkring 18 måneder.
Den ældste var 17 mdr. Den yngste er stadig kun 5 mdr så der går nok lige lidt tid endnu
Vores første søn rejste sig op ved 9 mdr. Alderen, tog de første skridt som 11 mdr. Og gik uden støtte som 12 mdr.
Vores anden søn rejste sig op ved 10 mdr. Alderen, tog de første skridt som 12 mdr. Og gik knap 3 uger senere.
Vores datter er knap 11 mdr. Og kan hverken stå, kravle eller gå hun har ingen hensigt med at komme fremad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128