Hvornår kunne jeres børn gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
26 svar
29 synes godt om
4. august 2015

Blop2

Ja, hvor gamle var jeres børn da de begyndte at gå?

vores datter bliver 1 År i næste uge, og er kun så småt begyndt at rejse sig op ved ting. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Blop2 skriver:

vores datter bliver 1 År i næste uge, og er kun så småt begyndt at rejse sig op ved ting. 

Min datter begyndte at rejse sig op af ting da hun var 7 mdr. Hun er 13 mdr præcis idag og kan gå ca 1-2 meter uden støtte.

Anmeld Citér

4. august 2015

Putomanen

Min dreng er 15 måneder, og kan ikke gå selv. Han kan dog godt hvis vi holder ham i hænderne. 

Anmeld Citér

4. august 2015

M (:

Blop2 skriver:

Min søn begyndte at gå, da han var 15 mdr (korrigeret 14). Han rejste sig da han var 9 mdr. Han har altid været super dygtig motorisk, men har aldrig været en vovehals og har derfor ventet med at kaste sig ud i nye motoriske udfordringer til han var sikker på at have kontrol over det. Han gik sine første skridt (uden støtte) i midten af maj, og allerede sidst på måneden løb han rundt! 

Anmeld Citér

4. august 2015

Anna2706

Vores søn tog de første skridt da han var 11 måneder og gik selv da han var 1 år :-) 

Anmeld Citér

4. august 2015

Fine_007

Vores søn var 13 mdr., da han gik uden støtte 

Anmeld Citér

4. august 2015

FruStolpe

Blop2 skriver:

Vores store pige gik selv uden støtte da hun var 10 måneder.  Lillesøster på godt 14 måneder går Ingen steder. Heller ikke hvis man holder hende i hænderne, så sætter hun sig bare ned

Anmeld Citér

4. august 2015

MrsB

Storebror var 11 måneder nærmest helt præcis da han begyndte at gå rigtigt... Det var dælme hårdt, han var i ALT.  

lillesøster er heldigvis lidt langsommere. Snart 1 år og står op af ting, og kravler. Er spændt på hvornår hun begynder at gå.. 

Anmeld Citér

4. august 2015

Carina:-)

De 3 første kunne som 11 mdr de 3 næste var  14-15 mdr inden de gik.

Anmeld Citér

4. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Min dreng rejste sig op af ting inden han kravlede og han var vel en 7 mdr da han kravlede - tog første skridt som 11 mdr og 2 dage gammel

gik uden støtte ugen efter hans 1 års fødselsdag - holder vi ham i hænderne bliver han slide sur  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.