trine sidder til obs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Muffinmus

ingen nyheder endnu...de tager stadig blodprøver her til morgen for at finde ud af om det r bakterier eller virus eller andet.
Håber da for deres skyld de læger snart finder grunden.... Tror ikke rigtig Trine orker at sidde på et sygehus længere.
Og Stellas dp har jo ferei så de skal afsætte hende hos forældrene jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

ka li ja

altså nu er jeg jo glad nok lige for at kunne følge med i tunens liv
men du skriver om hende hele tiden her inde maria. har du snakket med hende om det er ok?
måske vil hun gerne selv bestemme hvad vi får at vide her inde?
måske har du fået af vide af hende at du gerne måtte skrive, men det kunne jeg ikke læse. derfor undrede det mig bare lidt at du skriver for hende hele tiden.

karina - galdens mester

og god bedring til lillebror

Anmeld

16. september 2009

Muffinmus

hun skrev at jeg gerne lige måtte giv en update herinde
Skriver kun når hun siger detFordi hun godt kan lide jer piger herinde og gerne vil opdatere men ikke lige har gejsten nu her eller tiden
Hun havde også et billede af det lille pus, men har ikke modtaget det endnu
Sagde at hun selv kunne lægge det i det her indlæg når hun havde tid til det. Men lige nu er de jo så stadig på sygehuset.

Anmeld

16. september 2009

Marco2

God bedring til bettemanden.

Håber snart de får løst "gåden" så han kan bliver behandlet og få det bedre.

Stort knus Ag 

Anmeld

16. september 2009

Tikki

Orh altså øv - god bedring til lillemanden. Det er noget af det væreste, når de bitte små bliver syge. Kæmpe kram herfra

Anmeld

16. september 2009

Mie A

Pyhaaaa.... sikke da en træld omgang - håber lægerne snart finder ud af hvad lillebror fejler og at han bliver frisk igen

Anmeld

16. september 2009

Lulle25

Åh nej, der er ikke noget værre end når de helt små bare er dårlige, var selv indlagt med Peter. God bedring med den lille ny, håber de hurtigt finder ud af hvad der er i vejen så han kan få den rette behandling

Anmeld

16. september 2009

Millebasse

Æv æv, hvor træls at lillemanden ikke er helt på toppen..

Kæmpe til Trine og familie

Anmeld

16. september 2009

Muffinmus

Ja, man får sgu lidt ondt af hende, nu var hun endelig lige ved at være oven på, fresh og lækker og så bliver han syg..øv øv.
Men nu skal Stella i dp igen i næste uge, så må vi håbe hun kan ligge på fifaen med lillebror og dovne den stille og roligt.
Det er hårdt nok at få nr 2, endnu mere hvis man så render med den store hjemme og med en syg baby.

Anmeld

16. september 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Åh nej altså. Håber de i dag har fundet årsagen, så han kan blive rask, og de kan komme hjem og nyde familien igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.