de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2008

gda

Jeg glæder mig til den at Malou Stelles mor træder i karakter og lære hende hvordan man passer sit barn. Må ikke sove samme med Malou Stelle bare fordi hun har fået nye kæreste. HVAD DET DOG FOR NOGET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Katjaro

Heidi-Godsk;) skriver:

Jeh ber til gud om at hun ikke får flere børn.. For hun er da godt nok en af de mest uansvarlige ligeglade mødre der er med i det program.. Hun skulle simpelthen bare skamme sig!!!!!

Jeg giver dig ret i at hun nok ikke bør få flere børn lige med det første. Men jeg synes ikke kun det er hendes fejl, jeg synes hendes mor bærer en stor del af skylden for at M.S. ikke helt lever op til det ansvar det er at få et barn (for at sige det mildt)

Hilsen katja

Anmeld

3. april 2008

Pia.

Sanne Andersen skriver:

tal lige en slapper Bamseboet

Jeg sprugte bare om der var nogle der vidste noget ikke andet.

viste slet ikke hvad havde en profil herinde jeg følger bare med i serien ikke andet...
Viste heller ikke at der gik et rygte...

Men nu ved jeg/vi at hun ikke er gravide.

Så Så Sanne - måske man lige skulle læse indlægget ordenligt inden man fare sådan op ;)...

Det var jo bare en kopi fra en anden side...

God aften til alle...

Knus fra Pia - som ikke ser de unge mødre...

Anmeld

3. april 2008

lonemus

Jeg har nu heller ikke hørt Malou Stella skulle være gravid.....!

Men Camilla fra Mørkøv er gravid igen....hende med Benjamin og deres 3 drenge....hun skal føde til oktober.....!

Kilde: Ude og Hjemme fra i dag ;)

Knus
Lone

Anmeld

3. april 2008

lonemus

Sorry, kilden er Se & Hør fra i dag - sorry (L)

Lone

Anmeld

3. april 2008

SaNiNa

Bamseboet :D skriver:

sbs78 skriver:

hej tøser

Tror altså ikke at bamseboet kendet hende, for se den sidste linje hapset fra ungmor.dk
:);)

præcist... ;)

har kun indsat noget fra ungmor.... så undskylder meget hvis jeg har gjort noget forkert (H)

ups undskylder mange gange hvad ikke lige set du hvad taget det der fra. undskylder mange gange...

nej jeg håber godt nok heller ikke for malou stella at hun er gravide igen det ville være rigtig synd for hendes mor...

bamseboet underskylder igen

Anmeld

4. april 2008

gda

Og Camilla ville gøre hendes uddannelse førdig først?
Jeg vil give Katjaro ret i at MS mor har en stor del af skylden.
Men MS var en af de unge piger som skulle have haft en dukke baby i 7-14 dage. Så havde hun vidst hvad hun sagde ja til.
Jeg ved godt at man plejer at sige: Når man siger A må man også sige B, men du kan også få et barn for tidlig. Vil det så ikke være bedst for alle parter at man får en abort. Tænk hvis MS havde Marlenes mor (hende som blev smidt ud hjemmefra)

Anmeld

4. april 2008

Bamseboet :D

Sanne Andersen skriver:

ups undskylder mange gange hvad ikke lige set du hvad taget det der fra. undskylder mange gange...

Jamen det er bare ok .. :D Jeg er bestemt ikke ude på at hidse en stemning op eller noget ....(H)

Anmeld

4. april 2008

SaNiNa

Bamseboet :D skriver:

Sanne Andersen skriver:

Jamen det er bare ok .. :D Jeg er bestemt ikke ude på at hidse en stemning op eller noget ....(H)

nej jeg kunne heller ikke lige forstå det, for her er sådan en dejlig stemning her inde...

Sanne "som er møg forkølet og med blærebetændelse igen>( "

Anmeld

11. april 2008

lonemus

Så er Katharina også gravid - hende med sønnen Mikkel. Hende og faren har kun været kærester i 3 uger.....men har dog været venner længe, som hun selv sagde.
Det er godt nok tidligt alligevel!!

jeg følger serien på nu.tv, da jeg ikke gider se det i fjernsynet. Så jeg kan hele tiden se en uge frem. Kan anbefales, hvis man følger med i serien :D

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.