de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.782 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. april 2008

SaNiNa

sidder lige om se de unge mødre på nette da jeg ikke har fået set det de sidste gange og kan ikke helt finde ud af om malou stella er gravid igen?

håber der er en som ved noget.

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Nadi

Altså ifølge min veninde som er mega fan af programmet, har fortalt at Malou Stella er gravid igen. Mener jeg ;) Men ellers kan du vist gå ind på ungmor.dk der er der mange af dem fra programmet som skriver indlæg og dagbøger.

-Nadia

Anmeld

3. april 2008

A.

ja det har jeg også hørt at malou stella er gravid men om det passer ved ikke..men skriv hvis du finder ud af det..:P

Anmeld

3. april 2008

SaNiNa

kan ikke finde noget om at maluo stella er gravide igen så må bare hente på en der ved noget mere end mig...

Så hvis du ved noget mere end som andre her så skriv endelig...

Anmeld

3. april 2008

Bamseboet :D

Skulle sige fra Malou....

Hun er ikke gravid

Så skulle det være på plads herinde....!!!! Til alle de rygter der evt har gået....

Og hun bruger ikk profilen herinde mere... Da hun hverken kan huske brugernavn el kode....!!! Så derfor der ingen der ser hende herinde....!!!!

Håber at det var svar nok.. til alle de spørgsmål/rygter der går om at hun skulle være gravid med nr 2.... Det er hun altså ikke

kram herfra

hapset fra ungmor.dk

Anmeld

3. april 2008

A.

ja ja ta´nu det med ro...vi har bare spurgt...

Anmeld

3. april 2008

SaNiNa

tal lige en slapper Bamseboet

Jeg sprugte bare om der var nogle der vidste noget ikke andet.

viste slet ikke hvad havde en profil herinde jeg følger bare med i serien ikke andet...
Viste heller ikke at der gik et rygte...

Men nu ved jeg/vi at hun ikke er gravide.

Anmeld

3. april 2008

sbs78

hej tøser

Tror altså ikke at bamseboet kendet hende, for se den sidste linje hapset fra ungmor.dk
:);)

Anmeld

3. april 2008

Bamseboet :D

sbs78 skriver:

hej tøser

Tror altså ikke at bamseboet kendet hende, for se den sidste linje hapset fra ungmor.dk
:);)

præcist... ;)

har kun indsat noget fra ungmor.... så undskylder meget hvis jeg har gjort noget forkert (H)

Anmeld

3. april 2008

Heidi.

Jeh ber til gud om at hun ikke får flere børn.. For hun er da godt nok en af de mest uansvarlige ligeglade mødre der er med i det program.. Hun skulle simpelthen bare skamme sig!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.