PUHK skriver:
Tager jeg helt fejl, eller bor I i Sydhavnen/Ørestad?
I så fald tror jeg, din mand er CBS'er/selvstændig og du har en lang videregående uddannelse indenfor offentlig administration el.l.
I går op i Jeres indretning og foretrækker rene linjer og minimalisme med små personlige twists.
Når I rejser, foretrækker i storbyer, og I går meget op i de signaler, I sender. Fx er sønnen fortrinsvis klædt i mærketøj.
I elsker at være tæt på byen, og prøver at fastholde dette, selvom I har en søn - derfor er Ørestaden (hvis det er der, I bor) et godt alternativ for Jer.
I har mange venner og bekendte, men ikke mange traditionelle "parvenner" med børn. I går moderat op i økologi, men mest fordi, det er det "rigtige" valg og ser godt ud i indkøbskurven (det er ikke sagt for at være grov). I går op i sundhed og holder Jer i form. Din mand kunne godt løbe et halv-marathon og trække dig med.
Jeg tror i modsætningen til en ovenstående ikke, at I ser særlig meget film eller tv - derimod ser I serier på Netflix el.l som fx House of Cards, når I har tid.
I er i slut 20'erne.
Lækkert hjem i øvrigt! Er vild med sofabordet.
Edit: Nu kiggede jeg ordentligt efter på billederne og kan se, at I har håndværkergrej stående fremme - så måske er han (selvstændig) elektriker/tømrer? Men jeg kan ikke få det til at passe med, at han er en stereotyp brovtende håndværker.
Hej PUHK,
Som jeg skrev tidligere, så har du helt ret i at vi bor i Ørestaden 
Jeg selv er uddannet advokat sekretær, men arbejder med økonomi, min mand er cand.des (altså designer).
Hvad angår indretningen har du også fuldstændig ret, min mands design er også meget minimalistisk, så det afspejler sig nok også i indretningen
Vi elsker storbyferier, men ender sjovt nok altid på charterferier 
Vores søn gik tidligere næsten kun klædt i Hummel, men efter han startede i børnehaven er det kun weekend-garderoben der består af mærketøj og så står den på H&M for resten af tiden 
Vi elsker byen, men finder den ikke attraktiv at bo i som børnefamilie. Vi nyder at have den så tæt på, men alligevel have kæmpe naturområder (og ej at forglemme Fields) i baghaven.
Vi har mange venner og bekendte, også en del par, men ingen med børn endnu desværre. Vi ville rigtig gerne gå op i kost og motion, men hverken tid eller penge tillader det desværre. Tror egentligt godt min mand kunne finde på at nuppe en marathon, men han ville ikke kunne lokke mig med 
Du har ret i at vi ELSKER
netflix, men tiden er der desværre ikke så meget pt. Glæder mig til en barsel med en masse film og serier
Vi er begge 27år, så alderen er også spot on.
Tak for komplimentet iøvrigt!
Hvad angår børn så har vi en dreng på knapt 4år og en lille dreng mere på vej 
Tænker at du måske bor i nærheden når du genkender området?