Hvem bor her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2015

Hapiness is motherhood

serinasmor skriver:

Personer der går op i regelmæssighed ...Alderen vil jeg skyde til sidst i 20erne ... Ikke højere univiersitets uddannelser men færdiguddannet måske noget med håndværk (frisør og elektriker) eller noget med computer eller butik ... 

Ser flere film og ser tv frem for at læse bøger ...

Når I har gæster er det mit gæt at i opholder jer i køkkenet frem for i sofaen ...

Laver mad dagligt - men ikke noget vildt gourmet ..  Bager ikke hver dag fx ... 

Et barn på ca 2 år 

Hej Serinasmor,

Du har helt ret i at jeg trives bedst med regelmæssighed. Vi er begge 27 år, så alderen har du også fuldstændig ret i.

Jeg selv er uddannet advokat sekretær, men arbejder med økonomi, min mand er cand.des (altså designer).

Du har ret i at vi foretrækker film frem for bøger (personligt synes jeg det er mere effektivt og har ikke adskillige timer til at læse bøger).

Vi opholder os altid i køkkenet hvorfor vores kæmpe sofa fornylig er blevet skiftet ud med en mindre.

Du har ret i at vi laver mad hver dag, men gourmet og bagning hører til sjælendhederne.

Hvad angår børn så har vi en dreng på knapt 4år og en lille dreng mere på vej

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Hapiness is motherhood

God-mor skriver:

I går meget op i indretning og er kvalitetsbevidste. I er sociale mennesker med stor omgangskreds og du er muligvis uddannet indenfor kontorverdenen. I går op i at der skal være rent og ryddeligt i hjemmet, og er ikke typen der lader en opvask stå natten over. I er en familie på 1 eller 2 helt små børn 0-3 år. 

PS. Er vild med jeres stil! 

Hej God-mor,

Du har ret i at indretning betyder en del (især for min mand). Jeg selv er uddannet advokat sekretær, men arbejder med økonomi, min mand er cand.des (altså designer).

Du har helt ret i den store omgangskreds og at vi gerne vil have det rydeligt (ingen opvask fremme)

Anmeld Citér

3. august 2015

Hapiness is motherhood

Happiness skriver:

Jeg ser ikke noget fjernsyn, så tænker det er en familie der mere hygger omkring en bog eller spil.

Sofaen er vendt ud mod vinduet, så også en familie der sætter pris på naturen, og kan lide at iagttage hvad der sker på gaden. 

Jeg tror I er 30+, ud fra indretningen. Og tror at en af jer er it uddannet, og går meget op i computere. (Pc'erens placering er i køkkenet, som er en central del af hjemmet)

I går meget op i indretning, og kan godt lide at ting machter. Det roder, hvis farverne ikke passer ind. 

Jeg tror I for det meste laver mad, men også kan lide at hente en gang thai eller sushi, når der rigtigt skal kræses. 

I har et barn, en dreng på 2-3år (ud fra farverne), måske også en helt ny baby? 

Måske der også er en person som arbejder med mennesker (pædagog, sygeplejske, ergoterapeut eller lignende)

Det er lige hvad jeg ser i billederne

Hej Happiness,

Vi ELSKER at spille spil, så du har ret i at dette kommer før fjernsynet. Dog er ingen af os rigtig fans af bøger, så der foretrækker vi altså en god film, men ikke i stuen.

Vi er begge 27 år, så lidt yngre end du skød os, og computeren/computerne er også på vej ud af køkkenet, da disse udelukkende har stået fremme under min mands kandidat.

Jeg selv er uddannet advokat sekretær, men arbejder med økonomi, min mand er cand.des (altså designer).

Det er helt korrekt at vi foretrækker når tingene matcher og ja, mange farver skaber uro for os begge

Du har ret i at vi laver mad hver dag, men det bliver også til både Thai og Sushi (som iøvrigt også er vores søns favorit).

Hvad angår børn så har du fuldstændig ret. Vi har en dreng på 3, snart 4år og en lille dreng mere på vej

Anmeld Citér

3. august 2015

Hapiness is motherhood

PUHK skriver:

Tager jeg helt fejl, eller bor I i Sydhavnen/Ørestad?

I så fald tror jeg, din mand er CBS'er/selvstændig og du har en lang videregående uddannelse indenfor offentlig administration el.l.

I går op i Jeres indretning og foretrækker rene linjer og minimalisme med små personlige twists.

Når I rejser, foretrækker i storbyer, og I går meget op i de signaler, I sender. Fx er sønnen fortrinsvis klædt i mærketøj.

I elsker at være tæt på byen, og prøver at fastholde dette, selvom I har en søn - derfor er Ørestaden (hvis det er der, I bor) et godt alternativ for Jer.

I har mange venner og bekendte, men ikke mange traditionelle "parvenner" med børn. I går moderat op i økologi, men mest fordi, det er det "rigtige" valg og ser godt ud i indkøbskurven (det er ikke sagt for at være grov). I går op i sundhed og holder Jer i form. Din mand kunne godt løbe et halv-marathon og trække dig med.

Jeg tror i modsætningen til en ovenstående ikke, at I ser særlig meget film eller tv - derimod ser I serier på Netflix el.l som fx House of Cards, når I har tid.

I er i slut 20'erne.
Lækkert hjem i øvrigt! Er vild med sofabordet.

Edit: Nu kiggede jeg ordentligt efter på billederne og kan se, at I har håndværkergrej stående fremme - så måske er han (selvstændig) elektriker/tømrer? Men jeg kan ikke få det til at passe med, at han er en stereotyp brovtende håndværker.

Hej PUHK,

Som jeg skrev tidligere, så har du helt ret i at vi bor i Ørestaden

Hvad angår indretningen har du også fuldstændig ret, min mands design er også meget minimalistisk, så det afspejler sig nok også i indretningen

Vi elsker storbyferier, men ender sjovt nok altid på charterferier

Vores søn gik tidligere næsten kun klædt i Hummel, men efter han startede i børnehaven er det kun weekend-garderoben der består af mærketøj og så står den på H&M for resten af tiden

Vi elsker byen, men finder den ikke attraktiv at bo i som børnefamilie. Vi nyder at have den så tæt på, men alligevel have kæmpe naturområder (og ej at forglemme Fields) i baghaven.

Vi har mange venner og bekendte, også en del par, men ingen med børn endnu desværre. Vi ville rigtig gerne gå op i kost og motion, men hverken tid eller penge tillader det desværre. Tror egentligt godt min mand kunne finde på at nuppe en marathon, men han ville ikke kunne lokke mig med

Du har ret i at vi ELSKER netflix, men tiden er der desværre ikke så meget pt. Glæder mig til en barsel med en masse film og serier

Vi er begge 27år, så alderen er også spot on. 

Tak for komplimentet iøvrigt!

Tænker at du måske bor i nærheden når du genkender området?

Anmeld Citér

3. august 2015

God-mor

Hapiness is motherhood skriver:

Hej God-mor,

Du har ret i at indretning betyder en del (især for min mand). Jeg selv er uddannet advokat sekretær, men arbejder med økonomi, min mand er cand.des (altså designer).

Du har helt ret i den store omgangskreds og at vi gerne vil have det rydeligt (ingen opvask fremme)

Det var da meget godt ramt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.