Tager jeg helt fejl, eller bor I i Sydhavnen/Ørestad?
I så fald tror jeg, din mand er CBS'er/selvstændig og du har en lang videregående uddannelse indenfor offentlig administration el.l.
I går op i Jeres indretning og foretrækker rene linjer og minimalisme med små personlige twists.
Når I rejser, foretrækker i storbyer, og I går meget op i de signaler, I sender. Fx er sønnen fortrinsvis klædt i mærketøj.
I elsker at være tæt på byen, og prøver at fastholde dette, selvom I har en søn - derfor er Ørestaden (hvis det er der, I bor) et godt alternativ for Jer.
I har mange venner og bekendte, men ikke mange traditionelle "parvenner" med børn. I går moderat op i økologi, men mest fordi, det er det "rigtige" valg og ser godt ud i indkøbskurven (det er ikke sagt for at være grov). I går op i sundhed og holder Jer i form. Din mand kunne godt løbe et halv-marathon og trække dig med.
Jeg tror i modsætningen til en ovenstående ikke, at I ser særlig meget film eller tv - derimod ser I serier på Netflix el.l som fx House of Cards, når I har tid.
I er i slut 20'erne.
Lækkert hjem i øvrigt! Er vild med sofabordet.
Edit: Nu kiggede jeg ordentligt efter på billederne og kan se, at I har håndværkergrej stående fremme - så måske er han (selvstændig) elektriker/tømrer? Men jeg kan ikke få det til at passe med, at han er en stereotyp brovtende håndværker.
Anmeld
Citér