Hvem bor her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
14 svar
1 synes godt om
3. august 2015

Hapiness is motherhood

Synes det er et rigtig sjovt koncept og synes det kunne være vildt interessant at høre om nogen herinde kan gætte hvem vi er ud fra vores hjem. Skyd løs..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

serinasmor

Hapiness is motherhood skriver:

Synes det er et rigtig sjovt koncept og synes det kunne være vildt interessant at høre om nogen herinde kan gætte hvem vi er ud fra vores hjem. Skyd løs..

Personer der går op i regelmæssighed ...Alderen vil jeg skyde til sidst i 20erne ... Ikke højere univiersitets uddannelser men færdiguddannet måske noget med håndværk (frisør og elektriker) eller noget med computer eller butik ... 

Ser flere film og ser tv frem for at læse bøger ...

Når I har gæster er det mit gæt at i opholder jer i køkkenet frem for i sofaen ...

Laver mad dagligt - men ikke noget vildt gourmet ..  Bager ikke hver dag fx ... 

Et barn på ca 2 år 

Anmeld Citér

3. august 2015

God-mor

I går meget op i indretning og er kvalitetsbevidste. I er sociale mennesker med stor omgangskreds og du er muligvis uddannet indenfor kontorverdenen. I går op i at der skal være rent og ryddeligt i hjemmet, og er ikke typen der lader en opvask stå natten over. I er en familie på 1 eller 2 helt små børn 0-3 år. 

PS. Er vild med jeres stil! 

Anmeld Citér

3. august 2015

Hapiness is motherhood

Det er vildt sjovt at høre iagttagelser ud fra indretning. Ville så gerne skrive om de er korrekte eller ej, men afventer lige om der er flere der byder ind før jeg afslører noget

Anmeld Citér

3. august 2015

Happiness

Jeg ser ikke noget fjernsyn, så tænker det er en familie der mere hygger omkring en bog eller spil.

Sofaen er vendt ud mod vinduet, så også en familie der sætter pris på naturen, og kan lide at iagttage hvad der sker på gaden. 

Jeg tror I er 30+, ud fra indretningen. Og tror at en af jer er it uddannet, og går meget op i computere. (Pc'erens placering er i køkkenet, som er en central del af hjemmet)

I går meget op i indretning, og kan godt lide at ting machter. Det roder, hvis farverne ikke passer ind. 

Jeg tror I for det meste laver mad, men også kan lide at hente en gang thai eller sushi, når der rigtigt skal kræses. 

I har et barn, en dreng på 2-3år (ud fra farverne), måske også en helt ny baby? 

Måske der også er en person som arbejder med mennesker (pædagog, sygeplejske, ergoterapeut eller lignende)

Det er lige hvad jeg ser i billederne

Anmeld Citér

3. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Tager jeg helt fejl, eller bor I i Sydhavnen/Ørestad?

I så fald tror jeg, din mand er CBS'er/selvstændig og du har en lang videregående uddannelse indenfor offentlig administration el.l.

I går op i Jeres indretning og foretrækker rene linjer og minimalisme med små personlige twists.

Når I rejser, foretrækker i storbyer, og I går meget op i de signaler, I sender. Fx er sønnen fortrinsvis klædt i mærketøj.

I elsker at være tæt på byen, og prøver at fastholde dette, selvom I har en søn - derfor er Ørestaden (hvis det er der, I bor) et godt alternativ for Jer.

I har mange venner og bekendte, men ikke mange traditionelle "parvenner" med børn. I går moderat op i økologi, men mest fordi, det er det "rigtige" valg og ser godt ud i indkøbskurven (det er ikke sagt for at være grov). I går op i sundhed og holder Jer i form. Din mand kunne godt løbe et halv-marathon og trække dig med.

Jeg tror i modsætningen til en ovenstående ikke, at I ser særlig meget film eller tv - derimod ser I serier på Netflix el.l som fx House of Cards, når I har tid.

I er i slut 20'erne.
Lækkert hjem i øvrigt! Er vild med sofabordet.

Edit: Nu kiggede jeg ordentligt efter på billederne og kan se, at I har håndværkergrej stående fremme - så måske er han (selvstændig) elektriker/tømrer? Men jeg kan ikke få det til at passe med, at han er en stereotyp brovtende håndværker.

Anmeld Citér

3. august 2015

Hapiness is motherhood

PUHK skriver:

I så fald tror jeg, din mand er CBS'er/selvstændig og du har en lang videregående uddannelse indenfor offentlig administration el.l.

I går op i Jeres indretning og foretrækker rene linjer og minimalisme med små personlige twists.

Når I rejser, foretrækker i storbyer, og I går meget op i de signaler, I sender. Fx er sønnen fortrinsvis klædt i mærketøj.

I elsker at være tæt på byen, og prøver at fastholde dette, selvom I har en søn - derfor er Ørestaden (hvis det er der, I bor) et godt alternativ for Jer.

I har mange venner og bekendte, men ikke mange traditionelle "parvenner" med børn. I går moderat op i økologi, men mest fordi, det er det "rigtige" valg og ser godt ud i indkøbskurven (det er ikke sagt for at være grov). I går op i sundhed og holder Jer i form. Din mand kunne godt løbe et halv-marathon og trække dig med.

Jeg tror i modsætningen til en ovenstående ikke, at I ser særlig meget film eller tv - derimod ser I serier på Netflix el.l som fx House of Cards, når I har tid.

I er i slut 20'erne.

Du har helt ret i at vi bor i Ørestaden  Mere vil jeg ikke afsløre endnu

Anmeld Citér

3. august 2015

Panther

PUHK skriver:

I er i slut 20'erne.

Edit: Nu kiggede jeg ordentligt efter på billederne og kan se, at I har håndværkergrej stående fremme - så måske er han (selvstændig) elektriker/tømrer? Men jeg kan ikke få det til at passe med, at han er en stereotyp brovtende håndværker.

Edit igen: jeg tror simpelthen ikke på, at han er tømrer, for så ville han have lavet Jeres borde selv, og hvis han var elektriker, ville han have fixet lamperne over bordet. Så jeg holder fast i cand.merc.xx (måske cand.merc.dat?)

Anmeld Citér

3. august 2015

Hapiness is motherhood

PUHK skriver:

Edit igen: jeg tror simpelthen ikke på, at han er tømrer, for så ville han have lavet Jeres borde selv, og hvis han var elektriker, ville han have fixet lamperne over bordet. Så jeg holder fast i cand.merc.xx (måske cand.merc.dat?)

Bonus info: Billedet er faktisk taget da vi lige havde købt lamperne, de blev smidt op på 10 min fordi vi skulle have gæster og ledningerne blev fixet som det første morgenen efter

Anmeld Citér

3. august 2015

Panther

Bonus info: Billedet er faktisk taget da vi lige havde købt lamperne, de blev smidt op på 10 min fordi vi skulle have gæster og ledningerne blev fixet som det første morgenen efter

Jeg holder stadig stædigt fast - selvom han så er ferm med det elektriske ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.