Hvor er det sjovt, de der "hvem bor"? Tråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2015

God-mor

L-Mortil2 skriver:

Tusind tak. Jeg vil indskyde jeg støvsuger 2 gange om dagen og vasker gulv hver 2. Dag.. Dette pga vi har hund, og jeg har noget med sand på gulvet, mit hovede kan ikke have det, jeg kan stå op midt nat og støvsuge fordi der kører en tanke med sand på gulvet... Virkelig belastende... Men jeg føler vi bor sindssygt rodet, dels fordi huset er gammel og det derfor har grimme vægge, skæve lofter, ukorrente døre i forskellige mål og forskellige slags vinduer... Det er jo noget der kan laves over tid, men det skaber "kaos" for øjet... Og så har vi maaaaaange ting, loppe fund, arvegods , ungernes kreativiteter mm... Jeg har lært med tiden at sådan ER det, men jeg tror jeh ville trives mega godt i et minimalistisk hjem, det bliver vores bare aldrig hihi ...jeg har ingen grimme tanker om jer der bor flot og minimalistisk, jeg er nok mest bange for at når folk ser vores hjem , der selv bor flot, tror vi er en gang havenisser, der ikke gør noget ved hus/ting/rod ;-)

Så længe der ikke er gammelt møg, så tænker jeg i hvert tilfælde ingenting, og selvfølgelig skal børn have lov at rode og deres ting skal hænge på køleskabet og væggen osv. (Sådan har vi det) Gamle huse kan være så charmerende og havde intet imod et lidt ældre hus. Syntes jeres hjem ser hyggeligt ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Carina:-)

L-Mortil2 skriver:

Tusind tak. Jeg vil indskyde jeg støvsuger 2 gange om dagen og vasker gulv hver 2. Dag.. Dette pga vi har hund, og jeg har noget med sand på gulvet, mit hovede kan ikke have det, jeg kan stå op midt nat og støvsuge fordi der kører en tanke med sand på gulvet... Virkelig belastende... Men jeg føler vi bor sindssygt rodet, dels fordi huset er gammel og det derfor har grimme vægge, skæve lofter, ukorrente døre i forskellige mål og forskellige slags vinduer... Det er jo noget der kan laves over tid, men det skaber "kaos" for øjet... Og så har vi maaaaaange ting, loppe fund, arvegods , ungernes kreativiteter mm... Jeg har lært med tiden at sådan ER det, men jeg tror jeh ville trives mega godt i et minimalistisk hjem, det bliver vores bare aldrig hihi ...jeg har ingen grimme tanker om jer der bor flot og minimalistisk, jeg er nok mest bange for at når folk ser vores hjem , der selv bor flot, tror vi er en gang havenisser, der ikke gør noget ved hus/ting/rod ;-)

Synes på ingen måde det du viser er rodet. Det er jo som du selv skriver gammelt ,men gammelt kan sagtens være godt og hyggeligt :) 

Men kender godt selv følelsen af at det kan virke rodet også selv om det ikke er det Men synes nu jeres køkken ser dejligt ud og har heller ikke set i de andre tråde noget der virker specilet rodet eller beskidt :) 

Anmeld Citér

2. august 2015

JH12

Jeg er så en af dem med designer møbler ,megamussel i skabene  og kahler vaser på min Muubs reol og  jeg støvsuger/vasker gulve hver dag

Jeg elsker mit  hjem og her må man gerne være - Der må gerne spises chokoladekage i vores sofaer for de er af læder og kan tørres af- Der må gerne leges med lego og tog banen over det hele -'

Det skal bare ryddes op inden man går i seng

Når vi har gæster til f.eks film aften så sidder alle oppe med fødderne i sofaerne, der bliver spist pizza og spildt rødvin and who cares det kan jo gøres rent igen .( og det bliver det også for ja jeg er en af dem der trives bedst med et ryddeligt og rent hjem men det er ikke endbetydende med at her aldrig bliver griset og levet for det gør der -  

Jeg har en god veninde der bor i den lækrreste Nørrebro lejlighed med masser af fede loppefund og gamle møbler . De roder og har ting over alt MEN de er ikke svin . Der er ikke ulækkert og det er det vigtigste for mig .

Jeg bor ikke selv sådan,men det ændrer ikke på at jeg synes de har en skøn lejlighed og jeg elsker at besøge hende og gå rundt og beundre alle hendes lækre ting som alle er valgt med hjertet og viser den hun er. 

Rod og ting overalt er ikke ensbetydende med snavs -Så for mig er et hjem noget der gør en glad og giver ro indeni når man går ind af døren. 

Så er det jo ligegyldigt om det er et "bo bedre hjem" eller et "alt er forskelligt og der er meget af det hjem" så længe det er valgt med hjertet  

Og så vil jeg lige sige at jeg har endnu ikke set et hjem flashet herinde hvor jeg har tænkt- AD måske de lige skulle overveje en rengøringsdame -Så det er nok ikke så slemt som man går rundt og tror

Har det på præcis samme måde, det kunne ikke beskrives bedre.. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Masig

Jeg får ikke tics men bare nervøse trækninger især efter jeg har fået børn for de er bare ikke til pænt brug.

Dina formåede som mindre i sådan et hvidt blondehjem, hvor alt og jeg mener alt var hvidt, at få et glas kakaomælk til at eksplodere ikke bare spilde, men eksplodere så der selv var kakao på de øverste hylder på den hvide reol lige ved siden af den hvide porcelænstingest....

Og derfor har vi valgt sorte/mørke møbler af læder og rengøringsvenlige overflader 

Børn sviner! Mænd sviner! Hunden sviner! Og jeg rydder op og gør rent 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.