Jeg er så en af dem med designer møbler ,megamussel i skabene og kahler vaser på min Muubs reol og jeg støvsuger/vasker gulve hver dag :)
Jeg elsker mit hjem og her må man gerne være - Der må gerne spises chokoladekage i vores sofaer for de er af læder og kan tørres af- Der må gerne leges med lego og tog banen over det hele -'
Det skal bare ryddes op inden man går i seng :)
Når vi har gæster til f.eks film aften så sidder alle oppe med fødderne i sofaerne, der bliver spist pizza og spildt rødvin and who cares det kan jo gøres rent igen .( og det bliver det også for ja jeg er en af dem der trives bedst med et ryddeligt og rent hjem men det er ikke endbetydende med at her aldrig bliver griset og levet for det gør der - :)
Jeg har en god veninde der bor i den lækrreste Nørrebro lejlighed med masser af fede loppefund og gamle møbler . De roder og har ting over alt MEN de er ikke svin . Der er ikke ulækkert og det er det vigtigste for mig .
Jeg bor ikke selv sådan,men det ændrer ikke på at jeg synes de har en skøn lejlighed og jeg elsker at besøge hende og gå rundt og beundre alle hendes lækre ting som alle er valgt med hjertet og viser den hun er.
Rod og ting overalt er ikke ensbetydende med snavs -Så for mig er et hjem noget der gør en glad og giver ro indeni når man går ind af døren.
Så er det jo ligegyldigt om det er et "bo bedre hjem" eller et "alt er forskelligt og der er meget af det hjem" så længe det er valgt med hjertet :)
Og så vil jeg lige sige at jeg har endnu ikke set et hjem flashet herinde hvor jeg har tænkt- AD måske de lige skulle overveje en rengøringsdame -Så det er nok ikke så slemt som man går rundt og tror :)
Anmeld
Citér