At tabe sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Mamalou

MummiT skriver:

Nej, det har jeg personligt ikke fat nogle problemer med, men jeg ved at det er en ret almindelig opstarts-gene. 

Hvor længe forsøgte du med LCHF? De sure opstød burde have været stoppet så snart kroppen havde vænnet sig til den nye kost. - Men det tager altså lidt tid.

Jeg var på nogle uger, hvorefter jeg skar ned på fedtet. Jeg synes det var ret generende. Jeg har ikke tænkt på, at det ville gå over. Det kan være jeg skal forsøge mig igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamalou skriver:

Jeg var på nogle uger, hvorefter jeg skar ned på fedtet. Jeg synes det var ret generende. Jeg har ikke tænkt på, at det ville gå over. Det kan være jeg skal forsøge mig igen 

Hvis du begynder igen kan jeg anbefale facebook gruppen LCHF/lavkarbo på dansk. Det er en meget stor gruppe, men der er altid nogen der er parat til at hjælpe og komme med gode råd. Jeg har selv rigtig meget glæde af den, selvom jeg efterhånden har været på lchf længe

Anmeld Citér

24. august 2015

Mamalou

MummiT skriver:

Hvis du begynder igen kan jeg anbefale facebook gruppen LCHF/lavkarbo på dansk. Det er en meget stor gruppe, men der er altid nogen der er parat til at hjælpe og komme med gode råd. Jeg har selv rigtig meget glæde af den, selvom jeg efterhånden har været på lchf længe

OK. Tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.