At tabe sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
12 svar
7 synes godt om
1. august 2015

Malene76

Hej derude. 

Jeg trænger til inspiration. Jeg har tabt mig 7 kg. inden ferien og har holdt en pause mens vi holdt ferie og vil nu i gang igen. Jeg skal tabe mig endnu 12-15 kg inden jeg er tilfreds.  

Hvad virker for jer? Hvilken kur/livsstil/app bruger I? Håber I vil dele ud af jeres erfaringer. 

kh. Malene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

modesty

Malene76 skriver:

Hej derude. 

Jeg trænger til inspiration. Jeg har tabt mig 7 kg. inden ferien og har holdt en pause mens vi holdt ferie og vil nu i gang igen. Jeg skal tabe mig endnu 12-15 kg inden jeg er tilfreds.  

Hvad virker for jer? Hvilken kur/livsstil/app bruger I? Håber I vil dele ud af jeres erfaringer. 

kh. Malene 

Jeg har, af andre årsager end vægttab, kørt en diæt med nul sukker og nul stivelse. Jeg tabte mig 5 kilo på en lille uge. Det var voldsomt effektivt.

Hvis jeg på et tidspunkt skulle spise for at tabe mig, ville jeg gøre det sådan her: Køre en helt hård nul stivelse nul sukker kur indtil jeg havde tabt mig, og derefter stille og roligt introducere en anelse stivelse og sukker i kosten igen samtidig med at jeg holdt øje med vægten og fandt "smertepunktet".

Anmeld Citér

1. august 2015

FruStolpe

Malene76 skriver:

Hej derude. 

kh. Malene 

For mig er den eneste kur der virker LMLR -luk munden og let røven... 

Jeg duer ikke til at tælle kalorier eller andet smart. Men jeg ved at jeg er glad for alm mad og derfor virker det kun at spise 3 måltider og et par frugter. 

Og så selvfølgelig motion, jeg er cykelpost så det giver helt sig selv 

Anmeld Citér

1. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Malene76 skriver:

Hej derude. 

kh. Malene 

For mig virker lchf. -Low Carb High Fat.

Det gør bare noget helt fantastisk for min velvære. Jeg sover bedre og har færre smerter, som jeg ellers døjer med dagligt. Og jeg bliver mæt på en helt anden måde. Når jeg følger kostrådende føler jeg mig ikke ordenligt mæt på noget tidspunkt. Jeg kan spise og spise og spise dagen lang. På lchf spiser jeg 3 gange om dagen og er ikke sulten mellem måltiderne. 
Nå ja, og når jeg spiser striks så taber jeg mig 1-2 kg om ugen

Jeg mangler ca 10 kg og regner med at være færdig om 2-3 måneder

Anmeld Citér

2. august 2015

Malene76

modesty skriver:

Jeg har, af andre årsager end vægttab, kørt en diæt med nul sukker og nul stivelse. Jeg tabte mig 5 kilo på en lille uge. Det var voldsomt effektivt.

Hvis jeg på et tidspunkt skulle spise for at tabe mig, ville jeg gøre det sådan her: Køre en helt hård nul stivelse nul sukker kur indtil jeg havde tabt mig, og derefter stille og roligt introducere en anelse stivelse og sukker i kosten igen samtidig med at jeg holdt øje med vægten og fandt "smertepunktet".

Tusind tak for svar. Er det ikke svært at gøre, når du f.eks. arbejder, er i byen eller lignende? 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

2. august 2015

Malene76

FruStolpe skriver:

For mig er den eneste kur der virker LMLR -luk munden og let røven... 

Jeg duer ikke til at tælle kalorier eller andet smart. Men jeg ved at jeg er glad for alm mad og derfor virker det kun at spise 3 måltider og et par frugter. 

Og så selvfølgelig motion, jeg er cykelpost så det giver helt sig selv 

Tusind tak for svar. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

2. august 2015

Malene76

MummiT skriver:

Det gør bare noget helt fantastisk for min velvære. Jeg sover bedre og har færre smerter, som jeg ellers døjer med dagligt. Og jeg bliver mæt på en helt anden måde. Når jeg følger kostrådende føler jeg mig ikke ordenligt mæt på noget tidspunkt. Jeg kan spise og spise og spise dagen lang. På lchf spiser jeg 3 gange om dagen og er ikke sulten mellem måltiderne. 

Tusind tak for svar. Tror det bliver for svært at kombinere med resten af familiens behov, men kender flere der er meget glade for at leve efter de principper. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

2. august 2015

modesty

Malene76 skriver:

Tusind tak for svar. Er det ikke svært at gøre, når du f.eks. arbejder, er i byen eller lignende? 

Kh. Malene 

Jo. 

Man skal hele tiden tænke over hvor man skal spise, at man eventuelt skal pakke madpakke hjemmefra o.s.v. Man skal fylde køleskabet op med ting som man ellers ikke plejer at have, og altid have snacks i tasken. Men det vænner man sig til. Det tog nok en uges tid før jeg fik styr på det.

Anmeld Citér

23. august 2015

Mamalou

MummiT skriver:

Jeg har prøvet LCHF og døjede rigtig meget med sure opstød/mavesyre pga. fedtet. Har du oplevet det?

Anmeld Citér

24. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mamalou skriver:

Jeg har prøvet LCHF og døjede rigtig meget med sure opstød/mavesyre pga. fedtet. Har du oplevet det?

Nej, det har jeg personligt ikke fat nogle problemer med, men jeg ved at det er en ret almindelig opstarts-gene. 

Hvor længe forsøgte du med LCHF? De sure opstød burde have været stoppet så snart kroppen havde vænnet sig til den nye kost. - Men det tager altså lidt tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.