Er der nok :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2015

Mama85

ErDetSnartNU skriver:

Du skrev "lidt billigere" og det er dét jeg reagerer på. Jeg synes det er synd hvis dit indlæg resulterer i at folk føler at de køber ikke er godt nok fordi de ikke har givet 3000 for puslebord + puslepude som du jo anslår det til at koste i dit første indlæg. 

Jeg ved godt at det sikkert ikke var din intention men jeg synes der er SÅ mange babyforretninger og mærker som slår sig på forskellige variationer af at deres produkter er "for mødre der vil deres børn det bedste" - og det er ofte de dyrere mærker/forretninger der bruger den slags. Det vil alle mødre (og fædre) vel? Også selvom man køber en puslepude til 100 kr i jysk og lægger den på et puslebord til 200 til 300 kr i Ikea (eller - oh skræk! køber et brugt puslebord!). 

Selvfølgelig er det da godt nok hvad de køber, uanset beløbet, derfor også at jeg skrev med blinkende smiley 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Steffecph

Det kommer helt sikkert an på hvad man gerne vil. Vi sparede ca 25000 op og de fløj altså hurtigt.. Og vi købte ikke en "dyr" barnevogn men en basson til 5000.

jeg ville dog heller ikke købe brugt..

Anmeld Citér

1. august 2015

Christabelle

Vi brugte mellem 25 og 30000, men det kan sagtens gøres for 20000!

Anmeld Citér

1. august 2015

serinasmor

Min erfaring (gennem siden her ) er nok at man bruger hvad man har råd og lyst til  

Du kan sagtens finde alt udstyr for 20000 - men havde du kun 2000 kunne det også lade sig gøre ... Og havde du mere ville det heller ikke være utænkeligt at pengene blev brugt på baby ting

Det handler om prioritering og hvordan du har lyst til at bruge dine penge ... 

Hvis barnevognen skal hedde Odder, sengen skal hedde Leander, puslebordet hedde noget 3. Og alt tøjet være fra molo .. Så er 20000 ikke mange penge - de bliver i hvert fald hurtigt brugt hvis alting også skal være nyt ... Men det bestemmer du jo heldigvis helt selv

Lav en liste over hvad du skal bruge ... Find ud af hvad du kunne tænke dig tingene hedder - eller om det er lige meget ... Og tjek priser på nettet ... Så vil du hurtigt se om 20000 er nok for jer  Og hvis det ikke er må du jo enten prioritere eller finde pengene et andet sted i budgettet

Anmeld Citér

1. august 2015

S*DD

Vi køber både brugt og nyt, og vi havner under 10.000kr og der er så tøj til de første 4 mdr også! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.