januar16 skriver:
Puha kan godt forstå du er nervøs med de kommentarer.
Nu nåede jeg ikke selv at annoncere min graviditet før den gik til grunde, men da der også var nogen jeg var nervøs for at sige det til så havde vi snakket om først at fortælle det til dem vi vidste der ville komme med en god reaktion. Så havde man den i bagagen inden vi skulle ind til dem der kunne være fordømmende. Og først fortælle dem det sidst i et besøg eller have mulighed for at gå med det samme hvis det blev for meget. Ellers samle alle og fortælle samtidig. Så kan de negative lytte (og lære) til de positive. Så ved I at I har nogen på jeres side.
Er rigtig ked af at høre, du har mistet !
Tak for svar! Det er netop pga. De negative kommentarer, at vi tænker, vi bare skal sende et billede rundt - så kan de tænke deres og når vi ses dem næste gang, har de forhåbentlig en anden tone. Det er bare rigtig ærgerligt, når det er svigerfamilien og min mand selvfølgelig er ked af, de skal reagere sådan, når det er noget VI ønsker.
Da vi ventede nr.2, var de også imod navnet vi fandt og han blev faktisk så ked af det, at han gerne ville gå fra det igen, pga. Dem! Sådan var det også 1. Og 3. Gang. Denne gang får de ikke navnet at vide, før h*n er født. 

Anmeld
Citér