DianaM skriver:
Vi venter selv vores 4. Barn og kan godt mærke jeg er lidt mere nervøs overfor hvilke reaktioner vi får end ved de tidligere graviditeter.
De fleste i vores omgangskreds har kun 2 børn, så allerede ved Nr. 3 kom der nogle kommentarer.
Der er dog en del der ved at vi overvejede 4 børn, så tror det er meget forskelligt hvilken reaktion vi får.
Jeg har til denne gang bare købt en t-shirt til den mindste (hun er 1 år) hvor der står: "Jeg skal være storesøster ".
Jeg er også meget spændt på reaktionen her! Da vi fik den første, var vi for unge, nr.2 kom for tidligt efter den første, nr.3 var én for meget og hvis vi skal have flere, er det ikke praktisk længere - fik vi at vide af min kære svigermor + familie! Så jeg har sagt, jeg egentlig ikke har den store lyst til at fortælle det til dem - hvad mere kan de sige, for af ødelægge glæden?
Min familie derimod har alle dage vidst jeg skulle have mange børn - 4+ gerne
Så de venter nok bare på jeg snart siger noget.
Jeg havde selv tænkt på en t-shirt til de store og en body til den lille, hvor der står "skal være storesøster/bror igen" og så tage et billede med dem sammen med scanningsbilledet og så sende billeder rundt eller få det fremkaldt og give det til de forskellige i ramme???
Anmeld
Citér