Er ked af dit tab 
Var det din første graviditet? For lægerne siger jo at minimum 20% af alle graviditeter desværre ender med en abort indenfor de første 3 måneder. Men altså oftes uden at der er noget galt med kvinden og derfor ikke stor sandsynlighed for at man mister igen.
Vi var i fertilitetsbehandling, da jeg blev gravid, men også mistede i første trimester. Fordi mit hcg ikke faldt nok (fordi de ikke havde fået fjernet alt i første omgang) og jeg havde en forstyrrende cyste, kunne vi ikke starte en ny omgang behandling op med det samme. Ellers var det vidst normalt at man ventede én måned og så kunne starte behandling igen.
Helt mirakuløst endte det med at vi blev gravide uden for behandling ca. 3 måneder efter aborten. Jeg er nu i 30. uge og alt lader til at gå godt.
Jeg synes du skal mærke efter om du føler dig nogenlunde klar igen. Dog tror jeg altid man vil have en forhøjet frygt for at miste, når det er sket før. Det havde jeg - og jeg kan stadig få bange tanker om at noget måske går galt, men er i det mindste begyndt at købe lidt babyting nu. Der gik lang tid før jeg var klar til det, selvom vi havde fine scanninger osv.
Held og lykke - håber det aller bedste for dig og din kæreste.
http://stinemavepine.blogspot.dk/
Anmeld
Citér