Jeg ammede vores datter rimelig længe, og begyndte relativt tidligt at give hende en god portion grød lige inden sengetid, for at sikre mig, at hun var mæt, så blev hun ammet og puttet, amningen var vist mest for hyggen og tryghedens skyld det sidste stykke tid, men måske grød kunne være en løsning for jer? Og så tror jeg farmand skal på banen og du skal holde dig langt væk. Du lugter af mælk, det gør han ikke
sov i gæsteværelset og lad ham tage kampen alene om natten. Min venindes søn var RASENDE i en lille uge og så var det slut, men på intet tidspunkt i den uge, var det min veninde der tog ham om natten og det tror jeg er virkelig vigtigt, selvom alt skriger i en, at man skal sørge for at ens dyrebareste ikke er ulykkelig, så husk på, at farmand er der og er en tryg base, det er ikke en fremmede der skal tage sig af barnet, og det er heller ikke overladt til sig selv, når det er ulykkeligt, og det skal vi mødre nok nogle gange prøve at huske på
hvis det er muligt, kunne du evt sove et andet sted den første eller de første par nætter?
den med grød deler lidt vandene, min sp mente vores datter ville vågne mere af at få grød lige inden sengetid, fordi tarmene så skulle arbejde på at fordøje, men hun sov altså virkelig godt! Og flere synes også det var mærkeligt at hun skulle spise igen så kort tid efter aftensmaden, men det virkede for os.
Du skal mærke efter hvad der føles rigtig for dig og din familie og så gøre det, for det er det rigtige 
held og lykke med det

Anmeld
Citér