Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger ida til sin nye rolle som storesøster?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Hvad siger ida til sin nye rolle som storesøster?
Hun er så stolt!
Alle skal se Thea og INGEN må røre hende udover os herhjemme, haha
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Godmorgen Jeg aner ikke om der sidder nogen derude som kan huske hvem jeg er, men here we go. Jeg har faktisk ikke rigtig skrevet herinde siden vi var til kønsscanning - og det er ved at være et godt stykke tid siden. Jeg har nemlig født! Den 25/7-15 (38+4) kom Thea til verden ved et halvt planlagt kejsersnit. Min termin var den 4 August. Jeg gik til kontrol med min sukkersyge på OUH og ved en scanning blev "lille"pigen vurderet til at veje 4629 g. Jeg var i chok! I hvert fald blev det besluttet der at det skulle blive et kejsersnit hurtigst muligt. 2 dage efter scanningen så hun lyset for første gang Med en kampvægt på hele 5,2 kg og 55 cm og en mor som er lettet over hun ikke gik til termin og skulle presse hende ud
Godmorgen
Jeg aner ikke om der sidder nogen derude som kan huske hvem jeg er, men here we go.
Jeg har faktisk ikke rigtig skrevet herinde siden vi var til kønsscanning - og det er ved at være et godt stykke tid siden. Jeg har nemlig født!
Den 25/7-15 (38+4) kom Thea til verden ved et halvt planlagt kejsersnit. Min termin var den 4 August.
Jeg gik til kontrol med min sukkersyge på OUH og ved en scanning blev "lille"pigen vurderet til at veje 4629 g. Jeg var i chok!
I hvert fald blev det besluttet der at det skulle blive et kejsersnit hurtigst muligt. 2 dage efter scanningen så hun lyset for første gang
Med en kampvægt på hele 5,2 kg og 55 cm og en mor som er lettet over hun ikke gik til termin og skulle presse hende ud
Du kan tro at jeg kan huske dig
STORT tillykke med "lille"søster Hold da op en vægt
Clisolka skriver: Du kan tro at jeg kan huske dig STORT tillykke med "lille"søster Hold da op en vægt
Jaja, hun er en basse
Stort tillykke med hende og godt, at hun kom med kejsersnit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128