Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JH12 skriver: Tillykke med hende.. Det var vidst heldigt du ikke gik til termin og selv skulle føde ☺️
Tillykke med hende.. Det var vidst heldigt du ikke gik til termin og selv skulle føde ☺️
Det er jeg også meget glad for
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke hvor er hun fin :)
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Godmorgen Jeg aner ikke om der sidder nogen derude som kan huske hvem jeg er, men here we go. Jeg har faktisk ikke rigtig skrevet herinde siden vi var til kønsscanning - og det er ved at være et godt stykke tid siden. Jeg har nemlig født! Den 25/7-15 (38+4) kom Thea til verden ved et halvt planlagt kejsersnit. Min termin var den 4 August. Jeg gik til kontrol med min sukkersyge på OUH og ved en scanning blev "lille"pigen vurderet til at veje 4629 g. Jeg var i chok! I hvert fald blev det besluttet der at det skulle blive et kejsersnit hurtigst muligt. 2 dage efter scanningen så hun lyset for første gang Med en kampvægt på hele 5,2 kg og 55 cm og en mor som er lettet over hun ikke gik til termin og skulle presse hende ud
Godmorgen
Jeg aner ikke om der sidder nogen derude som kan huske hvem jeg er, men here we go.
Jeg har faktisk ikke rigtig skrevet herinde siden vi var til kønsscanning - og det er ved at være et godt stykke tid siden. Jeg har nemlig født!
Den 25/7-15 (38+4) kom Thea til verden ved et halvt planlagt kejsersnit. Min termin var den 4 August.
Jeg gik til kontrol med min sukkersyge på OUH og ved en scanning blev "lille"pigen vurderet til at veje 4629 g. Jeg var i chok!
I hvert fald blev det besluttet der at det skulle blive et kejsersnit hurtigst muligt. 2 dage efter scanningen så hun lyset for første gang
Med en kampvægt på hele 5,2 kg og 55 cm og en mor som er lettet over hun ikke gik til termin og skulle presse hende ud
Stort tillykke med lillesøster Sikke en stor basse
ja kan godt forstå du er lettet over ikke at skulle presse hende ud
men hun er da en rigtig lækker "tykbasse" Stort tillykke med hende
Tillykke med "lillesøster" Skønne øjne hun har
Jeg kan godt huske dig stort tillykke med hende og sikke et smukt navn
tarkoflen skriver: Jeg kan godt huske dig stort tillykke med hende og sikke et smukt navn
Vi er også ret vilde med det
jeg kan sagtens huske dig
og stor tillykke med den store pige hvor er hun bare skøn
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Vi er også ret vilde med det
Det er vi også hjemme hos os
Dobbelt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128