Grød og næsten 4 mrd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2015

Sandratoft

Mortilenpige skriver:

Vores flasker går op til 300

Jeg mente antal ml pr dag?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sandratoft skriver:

Jeg mente antal ml pr dag?  

Jo der er vist en grænse

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mamacita til 2 piger

Prøv at give din sundhedsplejerske et kald i morgen! Sundhedsstyrelsebs anbefalinger er at de først starter når de er 6 mdr.  

Anmeld Citér

26. juli 2015

modesty

Vores datter bliver ikke mæt af mælk længere, så hun skriger efter halvanden time hun sidst fik mad. Og er vågn tit om natten hvor hun plejer at sove længe. Ville i give grød eller vente til hun er 4 mrd? (: hvad synes i?

Det er helt normalt at de begynder at vågne oftere, og også spiser oftere (især om aftenen) i den alder. Det er en naturlig del af hjernens udvikling, og appetitspring. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

modesty

Mortilenpige skriver:

Tre måneder og 15 dage. Har os købt vælling idag til om natten da jeg tog snakken med min mor, men hun synes grød er for tidligt. Når min sp kommer igen skal vi snakke om grød. Synes bare der er lang tid til (:

Der er mere næring i MME end i vælling, så det giver ikke mening at give vælling i stedet.

Anmeld Citér

26. juli 2015

modesty

Mortilenpige skriver:

Vores flasker går op til 300

Og hvad så? Der er da ingen der siger at du skal fylde flaskerne helt op. Jeg ville også prøve med mindre portioner og flere måltider.

Anmeld Citér

26. juli 2015

alenemor42

Jeg havde samme problem med min nu store søn og vi startede da han var 3 1/2 måned efter anbefaling fra sundhedsplejerske. ....

Børn er forskellige og jeg tvivler på det har stor betydning for 14 dage 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

modesty skriver:

Der er mere næring i MME end i vælling, så det giver ikke mening at give vælling i stedet.

Hun får det om aften inden hun skal sove. Så sover børn normalt bedre og længere.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

modesty skriver:

Og hvad så? Der er da ingen der siger at du skal fylde flaskerne helt op. Jeg ville også prøve med mindre portioner og flere måltider.

Hvis jeg giver 200 ml, så fylder jeg vel heller ikke op? 

Mig at give mindre mad men flere gange må vi ikke, da hun har problemer med maven så får hendes mave ikke ro. Og det er skam os prøvet.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

sessen1984 skriver:

Prøv at give din sundhedsplejerske et kald i morgen! Sundhedsstyrelsebs anbefalinger er at de først starter når de er 6 mdr.  

Hun skal begynde at få grød når hun er 4 mrd (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.