Grød og næsten 4 mrd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
41 svar
62 synes godt om
26. juli 2015

Mortilenpige

Vores datter bliver ikke mæt af mælk længere, så hun skriger efter halvanden time hun sidst fik mad. Og er vågn tit om natten hvor hun plejer at sove længe. Ville i give grød eller vente til hun er 4 mrd? (: hvad synes i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor tæt er hun på at være 4 måneder?  

min datter blev heller ikke mæt af flasker, så vi begyndte på grød ved 4 måneder. Derudover virkede hun ret klar

Anmeld Citér

26. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvor gammel er hun mere præcist?

Min datter blev ikke mæt af flaske længere da hun var 3 mdr, og vi begyndte på vælling da hun var 3½ mdr. (Efter at have prøvet en masse andet i en halv mdr. Hun fik grød da hun var 4 mdr.

Anmeld Citér

26. juli 2015

Sandratoft

Mortilenpige skriver:

Vores datter bliver ikke mæt af mælk længere, så hun skriger efter halvanden time hun sidst fik mad. Og er vågn tit om natten hvor hun plejer at sove længe. Ville i give grød eller vente til hun er 4 mrd? (: hvad synes i?

Der er et appetitspring omkring de 4 måneder, så det er helt normalt at de efterspørger mere mælk der. Jeg ammede hver anden time, døgnet rundt den periode, men efter 14 dage ca så gik det i sig selv igen  

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

Saphiira skriver:

Hvor tæt er hun på at være 4 måneder?  

min datter blev heller ikke mæt af flasker, så vi begyndte på grød ved 4 måneder. Derudover virkede hun ret klar

To en halv uge ca (: 

vores datter virker os meget klar, hun er hvertfald langt fremme i hendes udvilkning (:

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

Sandratoft skriver:

Der er et appetitspring omkring de 4 måneder, så det er helt normalt at de efterspørger mere mælk der. Jeg ammede hver anden time, døgnet rundt den periode, men efter 14 dage ca så gik det i sig selv igen  

Jeg ammer ikke, hun får ca 200 ml hver gang, det bliver alt for meget for hende, da det har stået på længe (:

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

MummiT skriver:

Hvor gammel er hun mere præcist?

Min datter blev ikke mæt af flaske længere da hun var 3 mdr, og vi begyndte på vælling da hun var 3½ mdr. (Efter at have prøvet en masse andet i en halv mdr. Hun fik grød da hun var 4 mdr.

Tre måneder og 15 dage. Har os købt vælling idag til om natten da jeg tog snakken med min mor, men hun synes grød er for tidligt. Når min sp kommer igen skal vi snakke om grød. Synes bare der er lang tid til (:

Anmeld Citér

26. juli 2015

Fremad

Prøv at give oftere men mindre portioner.... 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Sandratoft

Mortilenpige skriver:

Jeg ammer ikke, hun får ca 200 ml hver gang, det bliver alt for meget for hende, da det har stået på længe (:

Ja okey så er det noget andet, der er vidst en grænse med MME er der ikke?

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

Sandratoft skriver:

Ja okey så er det noget andet, der er vidst en grænse med MME er der ikke?

Vores flasker går op til 300

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.