Er saa glad og stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvor er du bare SEJ skatte!!!!!
og du får den mest fantastiske lille guldklump! I know it (og jeg har jo altid ret, som du ved )

Stor krammer! jeg er stolt af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Becks

Caroline86 skriver:

hvor er du bare SEJ skatte!!!!!
og du får den mest fantastiske lille guldklump! I know it (og jeg har jo altid ret, som du ved )

Stor krammer! jeg er stolt af dig

Aarh tak putte

Hvor er du skoen

Anmeld

17. september 2009

Pia.

HVOR ER DU BARE SEJ.... SEJ SEJ SEJ.... Så godt gået og jeg er bare super misundelig - misundelse er en grim ting, det ved jeg.... men øv hvor ville jeg ønske jeg havde rygrad som mange af jer piger her inde....

KNUS PIA.

Anmeld

17. september 2009

Becks

Pia. skriver:

HVOR ER DU BARE SEJ.... SEJ SEJ SEJ.... Så godt gået og jeg er bare super misundelig - misundelse er en grim ting, det ved jeg.... men øv hvor ville jeg ønske jeg havde rygrad som mange af jer piger her inde....

KNUS PIA.

Tak soede Pia

Man maa godt vaere misundelig, saa laenge det er paa den goede maade

Jeg vil sige, at min rygrad foerst kom, da jeg saa jeg havde tabt de 5 kg paa ferien, saa kom der blod paa tanden...

Du skal nok ogsaa komme igang og klarer det, det er bare svaert, hvis man har andet der fykder i tankerne soede

Anmeld

17. september 2009

otlitrom

Beck skriver:

Saa er der roeget 1,1 kg mere - 9,5 kg i alt

Hvor er du sej!!

Anmeld

17. september 2009

Becks

kitty skriver:

Hvor er du sej!!

Tak

Anmeld

17. september 2009

otlitrom

Beck skriver:

Tak

Det var så lidt!
Booster det ikke selvtilliden helt vildt?! Gid det var mig, men de kg sidder liiiige lovlig fast.. hihi

Anmeld

17. september 2009

Becks

kitty skriver:

Det var så lidt!
Booster det ikke selvtilliden helt vildt?! Gid det var mig, men de kg sidder liiiige lovlig fast.. hihi

Jo heeeelt vildt... Og igen er det jo ikke saa meget jeg har tabt, i forhold til jeg skal tabe ialt, men hold da op, jeg fik et smil paa laeberne idag, da jeg proevede nogle gamle bukser som er 1 nummer mindre og som jeg ikke har kunne passe i 3 aar

Det skal nok komme

Anmeld

26. september 2009

Becks

Har taget et kg paa, i loebet af den sidste uge...

Men var jeg naesten godt klar over, da jeg har vaeret til fest sidste loerdag og til firmafest igaar... Vaegten siger nu Minus 8,5

Anmeld

26. september 2009

Honningblomst

Åh, hvor er det bare skønt for dig at du er kommet igang....det gver så godt humør og energi, ikke??
Fortsat god taber-vind--
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.