Er saa glad og stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Becks

Maa man godt vaere stolt af sig selv?

har laenge gerne ville tabe mig, skal af med ca 40 kg
Men nu er der kommet gang i det, da jeg vejede mig her ril morgen, sagde vaegten soerme minus 8,4 kilo og det er paa 14 dage
Jeg har knoklet og svedt, og samtidig har en uges ferie til Tyrkiet gjort at der roeg ca 5 kilo paa den ferie... taber mig altid naar jeg er ude og rejse..

Men hold kaeft jeg er stolt af mig selv, for det har ikke vaeret det nemmeste aar med problemer paa jobbet og stress... Samtidig faar jeg piller mod min PCOS som goer at jeg tager paa af dem... Er bare saa glad

Knus og god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

ekzunz

Super - stort tillykke med vægttabet....Det er da en start der vil noget!! Så bliver man også lidt ekstra motiveret....

Flot!

(ps - kan du ikke lige sende mig en pb med din adresse...jeg har en kuvert liggende i en bunke - og i den kuvert ligger der en bog... hvis du altså stadig vil ha' den. Det skal ikke koste dig noget...)

Anmeld

15. september 2009

mor_sabina

Beck skriver:

Men nu er der kommet gang i det, da jeg vejede mig her ril morgen, sagde vaegten soerme minus 8,4 kilo og det er paa 14 dage
Jeg har knoklet og svedt, og samtidig har en uges ferie til Tyrkiet gjort at der roeg ca 5 kilo paa den ferie... taber mig altid naar jeg er ude og rejse..

Men hold kaeft jeg er stolt af mig selv, for det har ikke vaeret det nemmeste aar med problemer paa jobbet og stress... Samtidig faar jeg piller mod min PCOS som goer at jeg tager paa af dem... Er bare saa glad

Knus og god dag

Hvor er det dejligt for dig. Tillykke håber det giver dig blod på tanden og motivation til at fortsætte
Held og lykke

Anmeld

15. september 2009

Becks

Znuzke skriver:

Super - stort tillykke med vægttabet....Det er da en start der vil noget!! Så bliver man også lidt ekstra motiveret....

Flot!

(ps - kan du ikke lige sende mig en pb med din adresse...jeg har en kuvert liggende i en bunke - og i den kuvert ligger der en bog... hvis du altså stadig vil ha' den. Det skal ikke koste dig noget...)

Tusinde tak, ja det er rigtig motiverende naar man kan se der sker noget

Jo smider dig lige en PB

Knus

Anmeld

15. september 2009

Becks

mor_sabina skriver:

Hvor er det dejligt for dig. Tillykke håber det giver dig blod på tanden og motivation til at fortsætte
Held og lykke

Tak, det goer det helt bestem, faar hvis jeg kan komme af med min PCOS saa kan jeg faa boern

Knus

Anmeld

15. september 2009

otlitrom

Tillykke med det! Mega flot!! Godt gået!! Selvfølgelig må du være stolt af dig selv, det er da rigtig godt!!

Anmeld

15. september 2009

Becks

kitty skriver:

Tillykke med det! Mega flot!! Godt gået!! Selvfølgelig må du være stolt af dig selv, det er da rigtig godt!!

Tak

Knus

Anmeld

17. september 2009

Becks

Saa er der roeget 1,1 kg mere - 9,5 kg i alt

Anmeld

17. september 2009

TbCp

Beck skriver:

Knus og god dag

Sådan! Hvor er det bare super godt gået!!!

Du bliver da nødt til at tage på nogle flere ferier

Anmeld

17. september 2009

Becks

Sådan! Hvor er det bare super godt gået!!!

Du bliver da nødt til at tage på nogle flere ferier

Tak
Haha ja... Hvis bare pengepungen var til det hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.