(februar) Hjælp altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer. Hans tænder skyder da godt nok frem lige nu. Jeg tror Viktor ender med gebis, haha

Ha ha Lucas blev helt forskrækket fordi jeg begynde og grine ha ha. 

Mon dog de kommer nok lige om straks. 

Ja jeg synes os han har lidt travlt men de har han jo bare med alt altså altså. Men nu vil vi godt have en pause så må han leve med 3 tænder lidt endnu griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ha ha Lucas blev helt forskrækket fordi jeg begynde og grine ha ha. 

Mon dog de kommer nok lige om straks. 

Ja jeg synes os han har lidt travlt men de har han jo bare med alt altså altså. Men nu vil vi godt have en pause så må han leve med 3 tænder lidt endnu griner.

Ja du må fortælle ham at der ikke må ske noget nyt før Viktor er lige så langt, ha ha, så tror jeg i får en maget lang pause.

Anmeld

17. september 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Ja du må fortælle ham at der ikke må ske noget nyt før Viktor er lige så langt, ha ha, så tror jeg i får en maget lang pause.

er her med sagt men hvis han så begynder og få tænder i morgen så bliver jeg ikk tilfreds
haha

Anmeld

17. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

er her med sagt men hvis han så begynder og få tænder i morgen så bliver jeg ikk tilfreds
haha

Så må du give ham stuearrest .

Anmeld

18. september 2009

finkedinke

altså Diana
Nu må jeg lige høre...
Er der noget den knægt ikke har travlt med??
Om 14 dage kan han komme her og hjælpe min datter på 8 med hendes lektier.

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

finkedinke skriver:

altså Diana
Nu må jeg lige høre...

Ha ha det tror jeg os

Anmeld

18. september 2009

Diana...

finkedinke skriver:

altså Diana
Nu må jeg lige høre...

Ha ha ha ja han har ikke travlt med at sove griner. der så lige 2 bisser mere på vej så vi tager lige en masse søvnløse nætter mere   

Men han har så lige rejst sig op og sidde selv for første gang i går det var så flot men har ikke gjort det siden så mon det bare var et tilfælde.
 ja og så han os begynd at gå langs kravlegården ikke meget bare nogen skridt og kan gå ved vi bare holder i den ene arm og ikke begge arme  det os noget han lige er begynd på. Han har altså travlt den lille mand jeg forstå ikke lige hvorfor  

Hans far var os super hurtig da han var 9 måneder kunne han gå så mon det er hans fars gen han har fået.

Jamen han hjælper gerne med lektier men hvor god han er til det ved jeg ikke griner.

Anmeld

18. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ha ha ha ja han har ikke travlt med at sove griner. der så lige 2 bisser mere på vej så vi tager lige en masse søvnløse nætter mere   

Men han har så lige rejst sig op og sidde selv for første gang i går det var så flot men har ikke gjort det siden så mon det bare var et tilfælde.
 ja og så han os begynd at gå langs kravlegården ikke meget bare nogen skridt og kan gå ved vi bare holder i den ene arm og ikke begge arme  det os noget han lige er begynd på. Han har altså travlt den lille mand jeg forstå ikke lige hvorfor  

Hans far var os super hurtig da han var 9 måneder kunne han gå så mon det er hans fars gen han har fået.

Jamen han hjælper gerne med lektier men hvor god han er til det ved jeg ikke griner.

Hov ho Lucas, jeg troede vi havde en aftale

Anmeld

18. september 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Hov ho Lucas, jeg troede vi havde en aftale

Ja men den gider han ikke overholde 

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Julie begyndte at sidde selv igår... Natten til igår havde hun selv sat sig op i sengen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.