Åhh ha søde Diana
Det lyder fuldstændig som det vi var igennem med Linus efter hans barnedåb. Det med appetitten tror jeg kommer igen helt af sig selv, når han får den søvn han har behov for. At nå der til er så en helt anden sag

. jeg ville ønske jeg havde mirakelkuren, men jeg tror bare ikke den findes. Det jeg gjorde var at jeg fandt alt hvad jeg havde i mig af stædighed frem, besluttede at nu skulle han bare vænne sig til at sove om dagen i den barnevogn igen (ikke fordi han ville sove nogen som helst andre steder). Så vi trillede og trillede og trillede, nogle gange gik jeg op til 1½ time før han overgav sig og det var en meget sur og brokkende dreng (blev han ked tog jeg ham selvfølgelig op, men han kom ned igen så snart han var okay igen). det er næsten 3 måneder siden nu og vi er først ved at være på rette spor nu. Nu kan jeg nøjes med at stå og trille barnevognen frem og tilbage og så falder han hurtigt i søvn, men sikke en kamp, der har været dage hvor jeg har siddet og tudet af bar frustration og træthed. Men nu har det bestemt været kampen værd.
Om natten vågner han stadig en del, men kan hurtigt nusses i søvn med en sut, så det er til at holde ud. Vi har valgt ikke at give ham mad om natten.
Børn er jo så forskellige, så det der virker hos et barn virker overhovedet ikke hos et andet

. Jeg håber bare du får en masse råd du kan prøve af. Men ikke mindst håber jeg du passer på dig selv. Hvis jeg boede i forholdsvis nærhed, ville jeg med glæde komme og tage Lucas en tur ud i barnevognen så du kunne få sovet lidt og brugt noget tid på dig selv, men det gør jeg jo desværre ikke

.
Du skal i alt fald have en masse

herfra mig

Michelle
Anmeld