Vis mig din kandidatgrads-ansøgning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar! Jeg arbejder lige med en ansøgning til et bestemt job og hvis jeg selv synes den bliver ok, så vil jeg da gerne have feedback. Mange tak 

Men det er lidt skræmmende at skulle vise den frem - ironisk nok, nu hvor den jo netop er skrevet for at blive læst af andre.

Må vi ikke høre hvad type job du kigger på? Evt. link til opslaget Kunne da være sjovt at se og så er jeg da nysgerrig for hvilken branche som du er i der er traditionel  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2015

Celine89

Anonym skriver:

Det er jeg desværre, altså i en meget traditionel branche. Men har overvejet om jeg alligevel skal forsøge mig med noget lidt utraditionelt. Måske kan jeg bruge inspiration og så evt bare lave en ansøgning der er en smule anderledes. Må jeg skrive privat til dig, så kan det være jeg må se din ansøgning? Viser den selvfølgelig ikke til andre.

Det er super fedt at høre en solstrålehistorie som din, det giver lidt håb 

Ja, hvis du skriver en besked til mig, skal jeg nok sende den til dig.

Det er simpelthen så hårdt at være arbejdsløs. Selvom jeg nu arbejder 37 timer om ugen, så foretrækker jeg klart det, fremfor at gå derhjemme og skrive ansøgninger og vente på, at telefonen ringer (hvilket den aldrig gjordede første fire måneder).

Anmeld Citér

24. juli 2015

Celine89

Tiggi skriver:

Hej

Hvis jeg må vil jeg også meget gerne se din ansøgning Jeg er snart færdiguddannet og min mand søger lidt nyt også så ville være rart med inspiration, synes at det er så svært at finde ud af hvordan man skal skille sig ud

Det må du gerne 

Jeg tror ikke, beskedsystemet herinde understøtter upload af andet end billeder, men hvis du sender mig en privat besked med din email, så skal jeg nok sende den til dig.

Anmeld Citér

24. juli 2015

Sprit25

Åh kender det. Er selv lige blevet færdig og har en kandidatgrad og hader det allerede det med søgning og arbejdsløs---

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Har arbejde dog ikke qua min kandidatgraf. Har søgt lidt som kandidat og kun opnået en samtale som jeg så slet ikke kunne klare - den berømte sorte klap så kan desværre ikke hjælpe.1

Tager lige fat i dig igen, da jeg pludseligt har fået en jobsamtale i morgen. Jeg er frygteligt bange for jeg slet ikke er rustet til den samtale og jeg ville lige høre om du har et god råd hvis klappen går ned? Hvad siger man? Jeg ved ikke om man bare beklager at man ikke lige føler sig klar til jobbet alligevel.. eller hvad?

Anmeld Citér

28. september 2015

Minutes

Jeg er netop blevet færdig med min kandidatgrad og har mens jeg stadig læste sendt ansøgninger ud, i de fleste tilfælde blev jeg efterfølgende kaldt til samtale og endte med at have en række jobs at vælge imellem. Jeg vil godt hjælpe dig med ansøgning, hvis du kunne tænke dig det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.