Alene og venter tvillinger, andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2015

monedk

Trine91 skriver:

Ja jeg har så ikke prøvet andet og det tror jeg måske er okay. Hehe. Det er da spændende at jeg ikke er den eneste der venter tvillinger alene. jeg krydser fingre for at jeg kan fuldføre min praktik på 6 mdr som starter den 1 august. Har idag fået akupunktur pga massiv kvalme og det lader til at have en rigtig god effekt. Heldigvis .... For ellers er de næste mange uger helt ødelagt 

Jeg er sikker på du nok skal klare den!  

Uden at ødelægge det hele for dig vil jeg sige at 6 mdr i praktik måske er ret urealistisk, jeg blev netop selv sygemeldt af lægen på hospitalet fordi jeg ellers ville have skullet starte i praktik og det mente han ikke var realistisk at min krop ville kunne klare. Men det kan jo sagtens være det bliver anderledes for dig. 

Lyder dejligt at akupunkturen hjælper  
Jeg syntes bare det er tungt nu og mine ankler hæver om aftenen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg er hverken gravid eller alene med tvillinger men døjede også med massiv kvalme. Min læge anbefalede "alnok" et præparat mod allergi. Det hjalp mig. Det må man gerne spise i første trimester, tag eventuelt en snak med lægen om det :-D

Held og lykke med bebserne 

Anmeld Citér

1. august 2015

Chellie

jjuhl skriver:

Jeg er hverken gravid eller alene med tvillinger men døjede også med massiv kvalme. Min læge anbefalede "alnok" et præparat mod allergi. Det hjalp mig. Det må man gerne spise i første trimester, tag eventuelt en snak med lægen om det :-D

Held og lykke med bebserne 

Hov, få lige en læge ind over den igen for en sikkerheds skyld .. Jeg tog Alnok før jeg blev gravid (mod allergi), men ifølge indlægssedlen skal man helst holde sig fra det, og min læge var enig .. Better safe than sorry...

Anmeld Citér

1. august 2015

Jn81

Trine91 skriver:

Det er inden for special området og de er meget velfungerende så har hverken tunge løft eller noget. Håber mit praktiksted er rimelig large med hensyn til at få det til at virke. Tror heller ikke jeg kan arbejde alle de timer jeg skal til jeg er færdig. Men måske så deltid nu må vi se. Kommer jo an på mange ting. Første skridt er at få styr på kvalmen

Ok, jamen så er der jo selvfølgelig en mulighed... Min pointe var også bare at jeg ikke tror det bliver helt nemt... Der er jo nogle mål og krav osv når man er studerende (med mindre det selvfølgelig er lavet om siden jeg var i praktik, da jeg læste til pædagog )

Men vær ærlig fra start af.. Det er nok det bedste du kan gøre.... 

Anmeld Citér

9. august 2015

jjuhl

Profilbillede for jjuhl
Chellie skriver:

Hov, få lige en læge ind over den igen for en sikkerheds skyld .. Jeg tog Alnok før jeg blev gravid (mod allergi), men ifølge indlægssedlen skal man helst holde sig fra det, og min læge var enig .. Better safe than sorry...

Havde lægen inde over, men vist meget normalt at de ikke er helt enige Skal lige siges at jeg kun tog dem når jeg skulle noget vigtigt. Er generalt ikke glad for at tage medicin men blev desperat  har heldigvis fået en sund pige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.