Bryllupsbudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi skal snart giftes! Her er hvad vi har brugt... Vi brugte en del penge på 'unødvendige ting' såsom bryllupskoordinator, men ingen af os var stor fan af selve stressen ved at planlægge et bryllup og vi havde kun 5 måneder til det. De har bare været det bedste vi har brugt penge på. Og ja... Vi brugte vel 40.000 mere end vi lige havde regnet med 

I alt har vi brugt omkring 120.000. 

Gaver til involverede: 2800

Blomster og diverse dekoration:7000

Indbydelser: 2500

Brudens tøj: 15000

Gommens tøj: 6500

Fotograf: 8500

Transport: 2000

Hår og make up: 3000

Mad: 35000

Bygning for vielsen: 14000

DJ: 3000

Bryllupskoordinator: 14000

Ringe: 3500

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor i Aarhus skriver:

Vi holdt et afslappet, men super skønt, bryllup. Det kostede os ca. 5000,- for 50 personer. Vi bad om hjælp til mad og drikkevarer i stedet for gaver af vores forældre. Stedet, hvor festen blev holdt kostede os ikke noget, hvilket jo ellers kan være en stor post. Kjolen syede jeg selv, brugte ca. 2000,- i materialer, sandaler på tilbud til 150,- ordnede selv hår og makeup (brugte dog måske næsten 1000,- på makeup og hårprodukter, men det er så noget, jeg har brugt efterfølgende) Min mands tøj blev købt i H&M til nogle et par hundrede kr. Min datter havde en lys sommerkjole på fra en genbrugsbutik og en hjemmelavet blomsterkrans på hovedet og så var vi fine. Min veninde tog billeder, blomster fra min mors have, duge og andet pynt fra genbrug, Dj'en var min mands tidligere studiekammerater, der ikke ville have andet end drinks og min single venindes tlf-nr. Det dyreste var vores ringe, som vi fandt til minus 50%. Vi havde en sød ung pige i køkkenet til at tage det værste, ellers hjalp vi alle til og det var helt vildt hyggeligt. Folk der kom langvejs fra, sov i telte og om morgenen var der fælles morgenmad og spontan hjælp med oprydningen, og en lille smule sjat-fest. 

Vi har aldrig ønsket det store bryllup, men nærmere en sommerfest og det fik vi. Vi har selvfølgelig været heldige at har så hjælpsomme og gavmilde forældre. 

Gid man holdt den slags fester noget oftere 

Lyder som en skøn fest  Gid man havde været gæst 

//Mette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.