Så svært at vælge barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Babydrøm

vitapigen skriver:

Hvis I skal have flere børn vil jeg til hver en tid købe en dyr vogn. Vi købte en emmaljunga. Da det var en udgået farve fik vi den til 4500 kr på almindelig stel. Tilbehør kom så ved siden af. Vi er super glade for den. Og det er barn nr 2 der bruger den nu. Den har kun skulle have skiftet trykknapper... 

Drømmen er at få flere børn  

Også derfor vi tænker en dyr kvalitets barnevogn må være det bedste

Hvor dejligt I er så glade for jeres, det er rart at høre  

Skøn pris I fik, det må vi tjekke Vi er næsten sikre på vi ønsker drejehjul, det er jo lidt dyre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

ønskebørn74

Babydrøm skriver:

Hejsa

Vi synes godt nok at det er svært at vælge barnevogn! 

Vi er faldet for en Emmaljunga, men de koster jo også ret meget! Vi var næsten sikker på en barnevogn, men nu overvejer vi meget at købe en kombivogn og så købe en brugt barnevogn, til herhjemme og vuggestue/dagpleje, når den tid kommer og baby ik kan ligge i kombivognen mere, men vi synes det er skønt at der jo er en super god klapvogn med i en kombi   Selvom prisen er dyr, må kvaliteten jo følge med og håber den kan bruges til andet barn også  

Nogen forslog os dette tilbud:

https://webshop.coop.dk/vare/babytrold-startpakke-x-cellent-graa-med-barnevogn,-pusletaske,-tremmeseng,-dyne-pudesaet-og-meget-mere/5700382068371 

Men vi er ik helt sikre på kvaliteten mm. og designet. Ville I købe sådan et tilbud? Overveje dette tilbud? 

Ville købe en babyjogger City mini GT med lift til hjemme og en billig 500 kr vogn i DP

Anmeld Citér

24. juli 2015

Babydrøm

mikala88 skriver:

Vil klart anbefale en Emmaljunga. Alle pengene værd. Det vil i ikke fortryde. En kombivogn ville slet ikke kunne opfylde vores behov til hvor længe den lille skal kunne sove ude, og personligt ville jeg ikke lægge mit barn i en brugt vogn /madras.

Emmaljunga kan fåes til en god pris (især hos Danmark Børn) og er en RIGTIG GOD vogn der også kan bruges til nummer to.

Vi er jo også faldet for en Emmaljunga Så det ender nok med sådan en  

Mener du Danmarks Barnevogne eller?

Hvis vi køber en brugt vogn, køber vi ny madras mm. 

Tak for dit svar

Anmeld Citér

24. juli 2015

Babydrøm

modesty skriver:

Jeg købte en brugt kombivogn (Mountain Buggy) og en brugt barnevogn (Simo - den kostede vist omkring 500 kr.). Er rigtig glad for det valg, har brugt både den ene og den anden vogn meget, da de er gode til forskellige ting.

Det lyder godt  

Tak for dit svar

Anmeld Citér

24. juli 2015

Babydrøm

T10 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men ønskebørn i Aabenraa har nogle start pakker og kan lave en der passer til jer.

Se her http://m.onskeborn-aabenraa.dk/startpakker og tjek deres katalog 

Tak for info, det er nogle rigtig gode startpakker    Skønt de har så mange forskellige, for der er jo en med en Emmaljunga  Vi bor på Fyn, så ikke umuligt at køre til Aabenraa

Men vi viste startpakker til babysam, og de vil lave en til os der er tilsvarende i produkter (de produkter vi kan lide) og matche beløbet med det beløb ønskebarn tager, så det er vi super glade for, og bestiller vi nok om et par uger  vi får kønnet af vide om 1 uge  

Anmeld Citér

24. juli 2015

Babydrøm

Mama93 skriver:

Hej, vi har købt en kombivogn med 90 i liggemål til 4000kr da der var tilbud, og vi er rigtig glade for vores vogn. Jeg har endnu ik fået den brugt da jeg først har termin okt mdr.

http://www.barnevognshuset.dk/product/beebop-sort-2316/

Det lyder godt, tjekker siden Tillykke 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Babydrøm

ønskebørn74 skriver:

Ville købe en babyjogger City mini GT med lift til hjemme og en billig 500 kr vogn i DP

Okay lyder godt, vi overvejer også en brugt til dagplejen  

Anmeld Citér

24. juli 2015

anonym12

Vi køber en mumswish kombivogn med et liggemål på 95cm.

Jeg har ingen erfaring med den selv og ved ikke om den kan holde til to børn. Men jeg har generelt hørt godt om dem.....både på nettet og fra en veninde.

Anmeld Citér

25. juli 2015

Babydrøm

anonym12 skriver:

Vi køber en mumswish kombivogn med et liggemål på 95cm.

Jeg har ingen erfaring med den selv og ved ikke om den kan holde til to børn. Men jeg har generelt hørt godt om dem.....både på nettet og fra en veninde.

Oki det lyder godt, googler den  

Anmeld Citér

25. juli 2015

Babydrøm

Mange tak for alle jeres gode svar 

Der var en der linkede til Ønskebørn i Aabenraa, de har en masse startpakker, vi viste startpakkerne til babysam, og de vil lave en til os der er tilsvarende i produkter (de produkter vi kan lide) og matche beløbet med det beløb ønskebarn tager, så det er vi super glade for, og bestiller vi nok om et par uger, når vi kender kønnet Så får vi nemlig også den barnevogn vi drømmer om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.