Så svært at vælge barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
21 svar
13 synes godt om
19. juli 2015

Babydrøm

Hejsa

Vi synes godt nok at det er svært at vælge barnevogn! 

Vi er faldet for en Emmaljunga, men de koster jo også ret meget! Vi var næsten sikker på en barnevogn, men nu overvejer vi meget at købe en kombivogn og så købe en brugt barnevogn, til herhjemme og vuggestue/dagpleje, når den tid kommer og baby ik kan ligge i kombivognen mere, men vi synes det er skønt at der jo er en super god klapvogn med i en kombi   Selvom prisen er dyr, må kvaliteten jo følge med og håber den kan bruges til andet barn også  

Nogen forslog os dette tilbud:

https://webshop.coop.dk/vare/babytrold-startpakke-x-cellent-graa-med-barnevogn,-pusletaske,-tremmeseng,-dyne-pudesaet-og-meget-mere/5700382068371 

Men vi er ik helt sikre på kvaliteten mm. og designet. Ville I købe sådan et tilbud? Overveje dette tilbud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

skal I have flere børn? I så fald ville jeg vælge en barnevogn af bedre kvalitet: fx emmaljunga. I stedet for min veninde der måtte ud og købe en ny til andet barn da den første var lidt for billig. Det kostede hende mere end hvis hun bare havde købt en dyr fra start. 

Mht kombivogn så skal i tænke på hvad I vil bruge den til. Vores datter kunne ikke ligge i sådan en efter allerede 6 mdr. Har dog selv en emmaljunga barnevogn, men prøvede en kombi på et tidspunkt. 

Jeg ville vælge at bruge de flere penge på en god vogn. Ikke nødvendigvis emmaljunga. Vi købte sidste års model hvor vi så fik 25% rabat på. Måske I kunne finde noget lignende? Så koster den næsten det samme som en lidt billigere, 

vi gav kun 6300kr for vores. Dog uden lift og regnslag. Lift til 1200 og regnslag til 450. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Spirrevip

Hej. 

Jeg har hørt rigtig meget dårligt omkring den startpakke. Har I evt. kigget efter en brugt Odder eller Emmaljunga? Ellers har jeg hørt godt om Trille, og de er ikke særligt dyre 

Anmeld Citér

19. juli 2015

vitapigen

Hvis I skal have flere børn vil jeg til hver en tid købe en dyr vogn. Vi købte en emmaljunga. Da det var en udgået farve fik vi den til 4500 kr på almindelig stel. Tilbehør kom så ved siden af. Vi er super glade for den. Og det er barn nr 2 der bruger den nu. Den har kun skulle have skiftet trykknapper... 

Anmeld Citér

19. juli 2015

mikala88

Vil klart anbefale en Emmaljunga. Alle pengene værd. Det vil i ikke fortryde. En kombivogn ville slet ikke kunne opfylde vores behov til hvor længe den lille skal kunne sove ude, og personligt ville jeg ikke lægge mit barn i en brugt vogn /madras.

Emmaljunga kan fåes til en god pris (især hos Danmark Børn) og er en RIGTIG GOD vogn der også kan bruges til nummer to.

Anmeld Citér

19. juli 2015

modesty

Babydrøm skriver:

Hejsa

Vi synes godt nok at det er svært at vælge barnevogn! 

Vi er faldet for en Emmaljunga, men de koster jo også ret meget! Vi var næsten sikker på en barnevogn, men nu overvejer vi meget at købe en kombivogn og så købe en brugt barnevogn, til herhjemme og vuggestue/dagpleje, når den tid kommer og baby ik kan ligge i kombivognen mere, men vi synes det er skønt at der jo er en super god klapvogn med i en kombi   Selvom prisen er dyr, må kvaliteten jo følge med og håber den kan bruges til andet barn også  

Nogen forslog os dette tilbud:

https://webshop.coop.dk/vare/babytrold-startpakke-x-cellent-graa-med-barnevogn,-pusletaske,-tremmeseng,-dyne-pudesaet-og-meget-mere/5700382068371 

Men vi er ik helt sikre på kvaliteten mm. og designet. Ville I købe sådan et tilbud? Overveje dette tilbud? 

Jeg købte en brugt kombivogn (Mountain Buggy) og en brugt barnevogn (Simo - den kostede vist omkring 500 kr.). Er rigtig glad for det valg, har brugt både den ene og den anden vogn meget, da de er gode til forskellige ting.

Anmeld Citér

19. juli 2015

MM00

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men ønskebørn i Aabenraa har nogle start pakker og kan lave en der passer til jer.

Se her http://m.onskeborn-aabenraa.dk/startpakker og tjek deres katalog 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Mama93

Hej, vi har købt en kombivogn med 90 i liggemål til 4000kr da der var tilbud, og vi er rigtig glade for vores vogn. Jeg har endnu ik fået den brugt da jeg først har termin okt mdr.

http://www.barnevognshuset.dk/product/beebop-sort-2316/

Anmeld Citér

23. juli 2015

Babydrøm

SDD skriver:

skal I have flere børn? I så fald ville jeg vælge en barnevogn af bedre kvalitet: fx emmaljunga. I stedet for min veninde der måtte ud og købe en ny til andet barn da den første var lidt for billig. Det kostede hende mere end hvis hun bare havde købt en dyr fra start. 

Mht kombivogn så skal i tænke på hvad I vil bruge den til. Vores datter kunne ikke ligge i sådan en efter allerede 6 mdr. Har dog selv en emmaljunga barnevogn, men prøvede en kombi på et tidspunkt. 

Jeg ville vælge at bruge de flere penge på en god vogn. Ikke nødvendigvis emmaljunga. Vi købte sidste års model hvor vi så fik 25% rabat på. Måske I kunne finde noget lignende? Så koster den næsten det samme som en lidt billigere, 

vi gav kun 6300kr for vores. Dog uden lift og regnslag. Lift til 1200 og regnslag til 450. 

Ja vi drømmer om flere børn   

Så ja vi synes også det ville være bedst at købe en god kvalitetsbarnevogn   

Det var uheldigt at hun så endte med at det blev dyre. 

Det er også det vi jo ved med en kombi, at barnet nok kun kan ligge i den til max. 6 mdr. Tror vi næsten har besluttet os for en rigtig barnevogn i en god kvalitet  

Ja det var da en ide at finde ud af om vi kan det 

Tak for dit svar

Anmeld Citér

23. juli 2015

Babydrøm

Spirrevip skriver:

Hej. 

Jeg har hørt rigtig meget dårligt omkring den startpakke. Har I evt. kigget efter en brugt Odder eller Emmaljunga? Ellers har jeg hørt godt om Trille, og de er ikke særligt dyre 

Okay, også det vi tænkte. Så vi ønsker ikke den startpakke. 

Vi ønsker helst en ny barnevogn Vi kigger videre, men kan nok få en meget bedre startpakke med drømme barnevognen

Tak for dit svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.