søskekende med stor aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lineog4 skriver:

Tror også forskellen er at der også er en imellem dem... dvs. Aldersforskellen måske ikke synes så stor.

Og ja så at min store pige bare elsker små børn.

Det betyder også meget min datter elsker dyr endnu højere. Og der er ingen imellem. Jeg siger ofte at de kun har hinanden men storesøster synes han fylder for meget. Og da hun var mindre plejer hun og spørge om hvorfor vi nu ikke fik en hunde hvalp istedet for lillebror. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

mortilfreja

Jeg er slet ik nervøs. Her er vores store piger 14, 15 og 16 år og vi venter endnu en pige til oktober 

Er sikker på at de får et dejligt forhold til hinanden 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Lenchick

mortilfreja skriver:

Jeg er slet ik nervøs. Her er vores store piger 14, 15 og 16 år og vi venter endnu en pige til oktober 

Er sikker på at de får et dejligt forhold til hinanden 

I er godt nok heldige med så mange hjælpende hænder. De store piger vil helt sikkert forgude deres lillesøster ��

Teenagere er skønne og er glade for de små søskende da i deres alder er meget nemmere at forstå og undgå jalousi. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

Bebsen

Der er 6 år imellem min lillebror og jeg, og der er hhv 7 og 9 år op til mine storesøstre - jeg har ALDRIG forstået at det sku være synd for børn ikke at have pseudo tvillinge søskende! Tværtimod.... 

Anmeld Citér

20. juli 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

I min tid herinde har det været en del tråde om den perfekte aldersforskel og ofte har der været skrevet om hvis der er for mange år mellem så får de måske ikke den samhørighed - derfor må jeg lige dele to af mine hvor der er 7 år mellem - de er i gang at spille kort forresten.

Årh hvor skønne billeder!

Man kan tydelig se, den tætte kærlighed imellem dem 

Der er 10 år er her, mellem den største og mindste, og hun knuselsker også sine brødre 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Sikke nogle dejlige børn, du har. 

Jeg tror ikke, der findes en perfekt opskrift på, hvor længe der skal være mellem søskende. 

Jeg har 2,5 år mellem mine, og det er perfekt for os. 

Men jeg har selv søskende som er henholdsvis to år ældre og tre år yngre end mig, og jeg har ikke noget rigtigt forhold til nogen af dem. 

Håber, I nyder jeres ferie 

Anmeld Citér

20. juli 2015

lineog4

PT skriver:

Sikke nogle dejlige børn, du har. 

Jeg tror ikke, der findes en perfekt opskrift på, hvor længe der skal være mellem søskende. 

Jeg har 2,5 år mellem mine, og det er perfekt for os. 

Men jeg har selv søskende som er henholdsvis to år ældre og tre år yngre end mig, og jeg har ikke noget rigtigt forhold til nogen af dem. 

Håber, I nyder jeres ferie 

Der er lidt under 3 år mellem 2 af mine, så det var ikke for at sige der var en perfekt aldersforskel. De to små nyder hinanden mindst lidt så meget

Anmeld Citér

20. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Skønne billeder

Anmeld Citér

20. juli 2015

esiuol22

Dejlige billeder  der er 11 år mellem mine og ingen i mellem  

Anmeld Citér

20. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lineog4 skriver:

Der er lidt under 3 år mellem 2 af mine, så det var ikke for at sige der var en perfekt aldersforskel. De to små nyder hinanden mindst lidt så meget

Sikke nogle dejlige billeder. 

Jeg håber ikke, du misforstod, hvad jeg skrev før - gik lidt hurtigt 

Det er jo netop perfekt for jer, som I har det mellem jeres børn - men hvad jeg mente var, at der ikke er en gylden regel, der garanterer gode søskendeforhold, når det kommer til alder og mellemrum  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.