søskekende med stor aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.842 visninger
21 svar
71 synes godt om
19. juli 2015

lineog4

I min tid herinde har det været en del tråde om den perfekte aldersforskel og ofte har der været skrevet om hvis der er for mange år mellem så får de måske ikke den samhørighed - derfor må jeg lige dele to af mine hvor der er 7 år mellem - de er i gang at spille kort forresten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Der er også 7 års forskel mellem mine børn. Her hader storesøster lillebror det meste af tiden. Og driver ham til vanvid. Dejligt og se kærligheden mellem dine børn. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lenchick

Her i huset er børnene 16, 4 og 1 år. Den ældste er biologisk barn, de to små er plejebørn som vi har haft fra fødsel og fra 9 måneder. 

Min 16-årige var 12 da det ældste plejebarn kom og han forhuder hende! De er så tætte! Det yngste plejebarn har kun boet her i 3 måneder og det er lidt anderledes da han var lidt ældre da han kom og min søn er også i den fantastiske alder, hvor han kun kan se sig selv og sine venner (ej, han er ikke slem). Han var mere skeptisk da vi fortalte om det nyeste familiemedlem, men der gik ikke mere end et par uger, så kom mindstemanden helt ind under huden. Han er også ualmindelig lækker 

De to små, begge plejebørn og er ikke bio søskende har et super dejligt forhold, som rigtige søskende. Vores dejlige 4-årige tog så godt imod mindstemanden, selvom han har flere ting at slås med og jeg er meget på. 

Jeg må af gode grunde ikke lægge billeder op her. 

Der er 8 år imellem min lillebror og mig og vi har aldrig haft et godt forhold, heller ikke nu hvor vi er 41 og 33. 

Jeg tror virkeligt det afhænger af forældrene og hvordan søskende forholdet bliver styrket. 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Loa

Dejligt at se at søskendeforholdet ikke er dødsdømt på forhånd selvom ungerne ikke er pseudotvillinger...... 

Anmeld Citér

19. juli 2015

Lenchick

Glemte at skrive, at dine børn ser ud til at have det fantastisk! Skønne smukke børn 

Anmeld Citér

19. juli 2015

lineog4

Aisha skriver:

Der er også 7 års forskel mellem mine børn. Her hader storesøster lillebror det meste af tiden. Og driver ham til vanvid. Dejligt og se kærligheden mellem dine børn. 

Tror også forskellen er at der også er en imellem dem... dvs. Aldersforskellen måske ikke synes så stor.

Og ja så at min store pige bare elsker små børn.

Anmeld Citér

19. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

der er 7 år mellem vores yngste på 13 dage og storbror på 7 år.

derimellem er der en bror på 4.

for mig er der 10 år imellem mig og min lillebror og vi har altid haft det rigtig godt sammen

Anmeld Citér

19. juli 2015

Bshizzle

I min tid herinde har det været en del tråde om den perfekte aldersforskel og ofte har der været skrevet om hvis der er for mange år mellem så får de måske ikke den samhørighed - derfor må jeg lige dele to af mine hvor der er 7 år mellem - de er i gang at spille kort forresten.

Sikker da nogle skønne børn du har dig 

Her er der 6 års forskel på mine drenge.. 

Men de kan slet ikke undvær hinanden selvom de til tider kan være SÅ uenige.. 

De leger med de samme ting og kan nemt få en fantasi leg frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juli 2015

lineog4

Bshizzle skriver:

Sikker da nogle skønne børn du har dig 

Her er der 6 års forskel på mine drenge.. 

Men de kan slet ikke undvær hinanden selvom de til tider kan være SÅ uenige.. 

De leger med de samme ting og kan nemt få en fantasi leg frem 

I lige måde. Her største pigen jo så blevet 12 og meget pubertetsramt. Så når andre hører om det leger hun i hvert fald ikke 

Men det søde er, er hun ked af det er den bedste trøster mindste lillebror og hun er også den der kan nå bedst ind til ham hvis han gårni baglås

Anmeld Citér

19. juli 2015

Bshizzle

lineog4 skriver:

I lige måde. Her største pigen jo så blevet 12 og meget pubertetsramt. Så når andre hører om det leger hun i hvert fald ikke 

Men det søde er, er hun ked af det er den bedste trøster mindste lillebror og hun er også den der kan nå bedst ind til ham hvis han gårni baglås

Haha...Hvor sødt.

Det er så dejligt med sådan et tæt bånd mellem børnene. 

Men ja, kan sagtens huske fra min egen barndom at det var pinligt hvis f.eks min Mor spurgte blandt mine venner om vi ikke skulle lege... 

Lege?!... Vi hænger bare ud! Leger ikke!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.