Her i huset er børnene 16, 4 og 1 år. Den ældste er biologisk barn, de to små er plejebørn som vi har haft fra fødsel og fra 9 måneder.
Min 16-årige var 12 da det ældste plejebarn kom og han forhuder hende! De er så tætte! Det yngste plejebarn har kun boet her i 3 måneder og det er lidt anderledes da han var lidt ældre da han kom og min søn er også i den fantastiske alder, hvor han kun kan se sig selv og sine venner (ej, han er ikke slem). Han var mere skeptisk da vi fortalte om det nyeste familiemedlem, men der gik ikke mere end et par uger, så kom mindstemanden helt ind under huden. Han er også ualmindelig lækker 
De to små, begge plejebørn og er ikke bio søskende har et super dejligt forhold, som rigtige søskende. Vores dejlige 4-årige tog så godt imod mindstemanden, selvom han har flere ting at slås med og jeg er meget på.
Jeg må af gode grunde ikke lægge billeder op her.
Der er 8 år imellem min lillebror og mig og vi har aldrig haft et godt forhold, heller ikke nu hvor vi er 41 og 33.
Jeg tror virkeligt det afhænger af forældrene og hvordan søskende forholdet bliver styrket.
Anmeld
Citér