Trøske som sætter sig i brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2015

moaren

Mille123 skriver:

Du har ret jeg læste den forkerte indlægssedel. Der står 4 gange, måske lægen også havde den anden gel i tankerne, siden gun sagde to gange. Jeg øger antallet af påsmøringer. Og ja du har ret mht den lille. Han får nok ikke meget, da jeg smøre mig umiddelbart efter amningen. 

Lyder fornuftigt 

Standarddosis på Brentan mundhulegel til børn er 1/4 målene 4 gange daglig og som en anden bruger skriver, så fordel det så du får halvdelen på dutterne og baby får den anden halvdel 

Uanset hvad, så tænker jeg at et kald til doktor vil være en god ide  Jeg bliver altså lige nøt til at spørge om noget mht den dosis der står på etiketten på tuben., altså på mundhulegelen. Står der "udvortes 2 gange daglig, mod svamp"?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2015

Mille123

Babygirl2014 skriver:

Det gør nemlig så ondt! Jeg græd nogle gange af smerte, det var ikke sjovt 

Jeg håber virkelig, at der snart sker en bedring for jer 

Tak det håber jeg også ��

Anmeld Citér

20. juli 2015

Mille123

Moaren skriver:

Lyder fornuftigt 

Standarddosis på Brentan mundhulegel til børn er 1/4 målene 4 gange daglig og som en anden bruger skriver, så fordel det så du får halvdelen på dutterne og baby får den anden halvdel 

Uanset hvad, så tænker jeg at et kald til doktor vil være en god ide  Jeg bliver altså lige nøt til at spørge om noget mht den dosis der står på etiketten på tuben., altså på mundhulegelen. Står der "udvortes 2 gange daglig, mod svamp"?

Ja men altså det klistermærke, hvorpå mit navn også fremgår. - det er hvad lægen har anvist 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.