Veloverstået JM besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

christina2412

LineD skriver:

Ej hvor sjovt, jeg arbejder med det samme Jeg blev dog sygemeldt i 12. uge, men jeg har så også en rygsygdom oveni, som har hjulpet bækkensmerterne godt på vej, pt. går jeg til fys hver uge, og ser så akupunktør og zoneterapeut efter behov ( virker ikke sådan overvældene, men bedre end ingen ting ) ....
Alt må jo prøves

ja det er da sjovt  

ja så er der lige nogen andre ting der spiller ind, når du også har en rygsydom oveni pu ha.

er godt nok også spænd på det akup. på torsdag. for har meget ondt i øjeblikket, og føler der stadigvæk er en evighed til jeg skal føde  

er det jeres det første også?

christina 31+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

ja det er da sjovt  

ja så er der lige nogen andre ting der spiller ind, når du også har en rygsydom oveni pu ha.

er godt nok også spænd på det akup. på torsdag. for har meget ondt i øjeblikket, og føler der stadigvæk er en evighed til jeg skal føde  

er det jeres det første også?

christina 31+5

Håber det lindre på dine smerter! Det er i hvertfald værd at prøve da
Jeps det er også vores den første, jeg er "kun" 29+0 men synes allerede nu at nu må det gerne være snart, så kan godt forstå du også er utålmodig hehe

Anmeld

15. september 2009

christina2412

LineD skriver:

Håber det lindre på dine smerter! Det er i hvertfald værd at prøve da
Jeps det er også vores den første, jeg er "kun" 29+0 men synes allerede nu at nu må det gerne være snart, så kan godt forstå du også er utålmodig hehe

det er der ikke noget, at sige til, når du har så ondt
ja jeg glæder mig så meget til, at komme af med den mave, og forhåbenligt den smerte. elsker selvfølgelig, at være gravid, syntes bare det er ved, at være rigtig hårdt nu

jamen så er det vel også bare et ønskebarn i går og venter på

christina 31+5

Anmeld

15. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

det er der ikke noget, at sige til, når du har så ondt
ja jeg glæder mig så meget til, at komme af med den mave, og forhåbenligt den smerte. elsker selvfølgelig, at være gravid, syntes bare det er ved, at være rigtig hårdt nu

jamen så er det vel også bare et ønskebarn i går og venter på

christina 31+5

DET er det

Anmeld

15. september 2009

CharlotteG

Jeg er i uge 35 +3 og har været til 3. læge tjek i dag. Og mit SF var 30 og det lå på nedegrænse, men ellers var alt som det skulle være.

Charlotte

Anmeld

16. september 2009

Nanna1985

Dejligt at høre at alt så fiiint ud

Mercedes blev skønnet i uge 28+0 til at veje 1200 og mit SF var på 27 cm.. 

Anmeld

16. september 2009

Pige2009

Jeg har været til jordemoder idag til det obligatoriske 36+ besøg. SF mål var 36 cm og hun scønnede lillepige til at være 2700. Sjovt - for lægen skønnede hende for et par uger siden til 2800

Men alt i alt så det hele rigtig fint ud, og hun står fast med hovedet.

Linda 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.