Ja så er vi hjemvendt fra JM besøg, alt i alt gik det virkelig godt, og fik både gode nyheder, men også lidt grund til bekymring

Det gode:
Lillemanden er skønnet til 1200 gram, og han ligger allerede med hovedet nedaf, han kan jo dog stadig vende sig som det passer ham

SF målet lå på gennemsnittet 26 cm, så det var jo fint!
Den RIGTIG gode nyhed: Jeg skal til samtale med en spacial fødselslæge, fordi hun efter snak med ortopædkirugerne tror der måske stadig er en chance for jeg kan føde selv, YES YES YES YES, men som hun sagde, så må jeg ikke håbe for meget, for jeg har jo også bækkenløsning oveni, så det er ikke sikkert special lægen vil give grønt lys for alm fødsel.
Den lidt dårlige nyhed:
Hun synes jeg har for mange plukveer (i snit 10-20 om dagen), jeg ved dog ikke hvad der er for mange?? (Mon i kloge baby.dk tøser ved det?) og så var hun lidt bekymret over, at hvis jeg anstregte mig blev plukveerne værre og strålede fra lænden, så jeg fik besked på at passe godt på mig selv, og at jeg endelig skulle ringe til FG hvis jeg synes jeg fik nogle flere af de plukveer der gjorde ondt...
Blodtrykket var super, og vægten siger 77,5 kg, med en startvægt på 75 kg, så har tabt lidt af det jeg tog på, så det er jo rigtig godt, når nu min læge mente jeg var for tyk til at starte med hehe

Lige en update herfra
Anmeld