Veloverstået JM besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. september 2009

LineD

Ja så er vi hjemvendt fra JM besøg, alt i alt gik det virkelig godt, og fik både gode nyheder, men også lidt grund til bekymring

Det gode:

Lillemanden er skønnet til 1200 gram, og han ligger allerede med hovedet nedaf, han kan jo dog stadig vende sig som det passer ham SF målet lå på gennemsnittet 26 cm, så det var jo fint!

Den RIGTIG gode nyhed: Jeg skal til samtale med en spacial fødselslæge, fordi hun efter snak med ortopædkirugerne tror der måske stadig er en chance for jeg kan føde selv, YES YES YES YES, men som hun sagde, så må jeg ikke håbe for meget, for jeg har jo også bækkenløsning oveni, så det er ikke sikkert special lægen vil give grønt lys for alm fødsel.

Den lidt dårlige nyhed:

Hun synes jeg har for mange plukveer (i snit 10-20 om dagen), jeg ved dog ikke hvad der er for mange?? (Mon i kloge baby.dk tøser ved det?) og så var hun lidt bekymret over, at hvis jeg anstregte mig blev plukveerne værre og strålede fra lænden, så jeg fik besked på at passe godt på mig selv, og at jeg endelig skulle ringe til FG hvis jeg synes jeg fik nogle flere af de plukveer der gjorde ondt...

Blodtrykket var super, og vægten siger 77,5 kg, med en startvægt på 75 kg, så har tabt lidt af det jeg tog på, så det er jo rigtig godt, når nu min læge mente jeg var for tyk til at starte med hehe

Lige en update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

LineD

Glemte at tilføje at i andre da gerne må give besyv med om hvordan jeres JM besøg er gået, hvad i blev skønnet til og sådan, det kunne være sjovt at høre

Anmeld

15. september 2009

MaleneGærup

Hvor langt henne er du?

Anmeld

15. september 2009

christina2412

hejsa.

aller først dejligt at høre at du måske må føde alm.
jeg var til skanning da jeg var 29+4 for at se om min moderkage havde flyttet sig det havde denog da vejede vores søn 1628, så var lidt spænd på hvad min jm skød ham til dagen efter, men hun ramte rigtig flot 1600  og mit sf mål var 33. han havde også vendt sig, og fik afvide han ikke kunne vende sig igen. og det har han heller ikke gjort. han ligger med ryggen og rumpen i højre side og hovedet nedad.

christina 31+5

Anmeld

15. september 2009

LineD

MaleneGærup skriver:

Hvor langt henne er du?

29+0

Anmeld

15. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

hejsa.

aller først dejligt at høre at du måske må føde alm.
jeg var til skanning da jeg var 29+4 for at se om min moderkage havde flyttet sig det havde denog da vejede vores søn 1628, så var lidt spænd på hvad min jm skød ham til dagen efter, men hun ramte rigtig flot 1600  og mit sf mål var 33. han havde også vendt sig, og fik afvide han ikke kunne vende sig igen. og det har han heller ikke gjort. han ligger med ryggen og rumpen i højre side og hovedet nedad.

christina 31+5

Så er det en god str. dreng i venter jer Er det dit første barn? Eller ligger han bare lidt over gennemsnit
Hun sagde ikke om han kunne vende sig igen, troede bare de stadig havde plads til det Men det er mig ligemeget, så leger han idet mindste ikke trampolin med min blære hehe

Anmeld

15. september 2009

christina2412

LineD skriver:

Så er det en god str. dreng i venter jer Er det dit første barn? Eller ligger han bare lidt over gennemsnit
Hun sagde ikke om han kunne vende sig igen, troede bare de stadig havde plads til det Men det er mig ligemeget, så leger han idet mindste ikke trampolin med min blære hehe

det er vores første  efter mange års kamp både hende der skannede mig og jm sage han var stor.
og de begge sage, han ikke vendte sig igen, når han lå med hovedet nedad nu.
var også ved lægen igår pga min bækkenløsning, og da lå han stadigvæk med hovedet nedad, men kan også selv mærke det  

har du mange smerter?

christina31+5

Anmeld

15. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

det er vores første  efter mange års kamp både hende der skannede mig og jm sage han var stor.
og de begge sage, han ikke vendte sig igen, når han lå med hovedet nedad nu.
var også ved lægen igår pga min bækkenløsning, og da lå han stadigvæk med hovedet nedad, men kan også selv mærke det  

har du mange smerter?

christina31+5

Hihi det er da skønt når der endelig er gevinst, at det så er en stooor en

Jeg har mange smerter i forbindelse med bækkenløsningen, er dog sygemeldt så jeg kan gå hjemme og hvile, det er bare lidt svært, man vil jo så gerne liiiige støvsuge eller et eller andet... Så jeg ser virkelig frem til efter fødslen hvor det gerne skulle gå den rigtige vej igen
Ellers må han slå sig på flasken, så smerterne kan komme under kontrol på anden vis, men vil nu helst amme, så man har lov at håbe det hurtigt bliver bedre

Anmeld

15. september 2009

christina2412

LineD skriver:

Hihi det er da skønt når der endelig er gevinst, at det så er en stooor en

Jeg har mange smerter i forbindelse med bækkenløsningen, er dog sygemeldt så jeg kan gå hjemme og hvile, det er bare lidt svært, man vil jo så gerne liiiige støvsuge eller et eller andet... Så jeg ser virkelig frem til efter fødslen hvor det gerne skulle gå den rigtige vej igen
Ellers må han slå sig på flasken, så smerterne kan komme under kontrol på anden vis, men vil nu helst amme, så man har lov at håbe det hurtigt bliver bedre

håber du kommer over din bækkenløsning når du har født
jeg blev sygemeldt i uge 24 med det er ssh kunne ikke udføre mit arb mere desværre.
jeg skal til akup på torsdag på kolding sygehus, har din jm snakket med dig om det?
det skulle være rigtig godt for de smerter man har, jeg ved ikke om det virker, men syntes det er et forsøg værd.

christina 31+5

Anmeld

15. september 2009

LineD

christina2412 skriver:

håber du kommer over din bækkenløsning når du har født
jeg blev sygemeldt i uge 24 med det er ssh kunne ikke udføre mit arb mere desværre.
jeg skal til akup på torsdag på kolding sygehus, har din jm snakket med dig om det?
det skulle være rigtig godt for de smerter man har, jeg ved ikke om det virker, men syntes det er et forsøg værd.

christina 31+5

Ej hvor sjovt, jeg arbejder med det samme Jeg blev dog sygemeldt i 12. uge, men jeg har så også en rygsygdom oveni, som har hjulpet bækkensmerterne godt på vej, pt. går jeg til fys hver uge, og ser så akupunktør og zoneterapeut efter behov ( virker ikke sådan overvældene, men bedre end ingen ting ) ....
Alt må jo prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.