Hej de damer.
jeg har de sidste par dage haft problemer med min søn på 6 mdr, med at han lukker munden og vender hovedet når skeen kommer.
han er sulten det kan jeg se og høre på ham men jeg kan holde skeen foran ham længe og den skal røre ved munden før han tager den efter et stykke tid.
det er ikke fordi han bliver sur eller noget overhovedet. Jo over at han er sulten. Men forstår ikke hvorfor han gør som han gør.
Han har fået grød og mos siden han var 4 mdr.
har dog haft en del problemer den sidste mdr med at få flasker i ham. Hvis jeg er heldig kan jeg få en flaske i ham hvis han vågner kl 5-6 stykker og så vil han sove videre bagefter og den skal så overhovedet ikke varmes. Den skal være temperatur lige fra vandhanen
og kan så få lov til at give ham en smugle mme på kop men det skal så være køleskabskoldt.
oplevede det samme med min datter da hun var lille. Men der var hun 7 mdr og da hun var 7,5 mdr gammel sagde sp at vi skulle droppe at blive ved med at prøve. Hun ville heller ikke have mme på kop overhovedet.
men han er kun 6 mdr så synes det er rigtig tidligt at han nægter flasken.
og nu hvor jeg så også har samme problemer med skemaden. Bliver jeg bekymret.
Han har været en del pyldret de sidste par dage hvilket jeg mistænker tigerspring for. Men han har aldrig reageret på nogen af tigerspringene før.
Han vil så kun sove ordentligt når han bliver lagt i min seng om aftenen. Hvilket jeg kan gå med til i en periode. Da jeg helst ser han ligger i sin egen seng, hvilket heller aldrig har været noget problem.
vores ellers hyggelige stunder når han spiser er blevet til et helvede der tager nogen gange en time hver måltid og mos eller grød udover det hele.
og en meget utålmodig datter ved siden af.
Jeg er alene med dem.
nogen der har oplevet det samme? Og hvad har i gjort?
Anmeld
Citér