Juice kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2015

Studerendemor

Jeg gør det i perioder, og elsker det. Den tilbageblevne pulp bruger vi til aftenmåltidet, så der ikke er noget spild overhovedet. I stressede perioder gør min mand det også, og det redder os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mor i Aarhus skriver:

Jeg gør det i perioder, og elsker det. Den tilbageblevne pulp bruger vi til aftenmåltidet, så der ikke er noget spild overhovedet. I stressede perioder gør min mand det også, og det redder os 

Hvordan oplever I det redder jer? Er bare nysgerrig. 

Jeg tænker det lidt som en god måde, at få vitaminer, da jeg virkelig er dårlig til at spise alle de ting :p og så smager det faktisk rigtig godt!

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

På Netflix er der en dokumentar om juicekuren. Han lever så KUN af juice, men det er en spændende dokumentar, synes jeg... 

Der er ogSå en efterfølger, hvor han hjælper andre det er der, jeg har det fra.. 

Jeg har også bogen, hvor der er en masse opskrifter 

Den nævnte min mand godt. Han havde vist set den tre gange. Så jeg må vist hellere have set den. 

Fik du noget ud af den?

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Den nævnte min mand godt. Han havde vist set den tre gange. Så jeg må vist hellere have set den. 

Fik du noget ud af den?

Jeg synes, den var meget inspirerende... Og tankevækkende!

Anmeld Citér

16. juli 2015

Studerendemor

Saphiira skriver:

Hvordan oplever I det redder jer? Er bare nysgerrig. 

Jeg tænker det lidt som en god måde, at få vitaminer, da jeg virkelig er dårlig til at spise alle de ting :p og så smager det faktisk rigtig godt!

Tidligere blev vi meget stressede i pressede perioder. Trætte, uoplagte, irritable, korte lunter, dårlig/manglende søvn, manglende overskud og mange skænderier. Kort tid inden vores bryllup tog jeg på og kunne ikke passe min brudekjole. I desperation søgte jeg lyn-vægttabs-diæter og faldt over juicekuren og opdagede, hvor sindssygt godt jeg fik det af tre-fire dage indimellem. Min mand blev nysgerrig og blev derefter fuldstændig bidt af det, stod hver morgen op og lavede grøntsagsjuice. Det har fjernet de frygtelige, stressede perioder - eller vi kommer hurtigere og bedre over dem. Før kunne vi ikke se, hvor slemt det stod til dengang, men det ser vi klart nu

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg synes, den var meget inspirerende... Og tankevækkende!

Ja det vil jeg godt tro. Man finder nok id af hvad man fylder sin krop med. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Pulp? Er det nemt nok at få ned? For jeg er lidt kræsen. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Mor i Aarhus skriver:

Tidligere blev vi meget stressede i pressede perioder. Trætte, uoplagte, irritable, korte lunter, dårlig/manglende søvn, manglende overskud og mange skænderier. Kort tid inden vores bryllup tog jeg på og kunne ikke passe min brudekjole. I desperation søgte jeg lyn-vægttabs-diæter og faldt over juicekuren og opdagede, hvor sindssygt godt jeg fik det af tre-fire dage indimellem. Min mand blev nysgerrig og blev derefter fuldstændig bidt af det, stod hver morgen op og lavede grøntsagsjuice. Det har fjernet de frygtelige, stressede perioder - eller vi kommer hurtigere og bedre over dem. Før kunne vi ikke se, hvor slemt det stod til dengang, men det ser vi klart nu

Vildt jeg blev lidt irriteret. Tror det var tanken om IKKE at spise! Jeg blev meget fokuseret på det.. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Studerendemor

Saphiira skriver:

Vildt jeg blev lidt irriteret. Tror det var tanken om IKKE at spise! Jeg blev meget fokuseret på det.. 

Det gjorde jeg måske i starten 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Pulp? Er det nemt nok at få ned? For jeg er lidt kræsen. 

Ikke alene, men som indgrediens til fx grøntsagsbrød, i omelet osv. Madbanditten har gode opskrifter med grøntsagspulp (jeg starter med at juice grøntsagerne og tage pulpen fra, æble- og ingefærpulp smager ikke godt til fx grøntsagspulp-burgerboller )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.