Juice kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
20 svar
3 synes godt om
16. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ikke fortalt nogen om det. Men jeg har simpelthen valgt at prøve juice kur. 

Jeg vil erstatte fast to mellemmåltider med hjemmelavet grøntsags juice. Og i næste uge tager jeg tre dage hvor den hele dagen kun står på juice. For at kick starte vægttabet. Men også for at få renset ud i kroppen. 

Er der andre der har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2015

Ønsker en lille spire..

Hejsa! 

Jeg har overvejet det så meget. Hvor har du fundet materiale til det? Skriv endelig, hvad du synes.  // Caroline. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, jeg har prøvet det... man kan lave de mest lækre juice! 

Men det blev virkelig dyrt i længden! Vi havde 3 dage kun med juice.... 

Det kræver en ordentlig frugtpresser... Vores udnyttede ikke frugterne godt nok.. Man kunne se, at der stadigvæk var masser af saft tilbage  

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hejsa! 

Jeg har overvejet det så meget. Hvor har du fundet materiale til det? Skriv endelig, hvad du synes.  // Caroline. 

Jeg har fundet en hjemmeside der hedder juicekuren.dk

og min mand nævnte en dokumentar på Netflix der omhandler kuren som  skulle være god at se. Fat sick and nearly dead.

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ja, jeg har prøvet det... man kan lave de mest lækre juice! 

Men det blev virkelig dyrt i længden! Vi havde 3 dage kun med juice.... 

Det kræver en ordentlig frugtpresser... Vores udnyttede ikke frugterne godt nok.. Man kunne se, at der stadigvæk var masser af saft tilbage  

Min mand har en stående som vist udnytter det godt. Men ja vil godt tro det er dyrt. Også derfor jeg kun holder mig til 3 dage  

hvordan havde du/i det i det 3 dage og også bagefter?

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Min mand har en stående som vist udnytter det godt. Men ja vil godt tro det er dyrt. Også derfor jeg kun holder mig til 3 dage  

hvordan havde du/i det i det 3 dage og også bagefter?

Jeg havde det lidt svært med ikke at spise :p kunne egentlig ikke mærke noget bagefter..... 

Jeg tror, det skal stå på længere tid måske.. Jeg ved det ikke.. Desværre ved jeg ikke om jeg tabte mig :p

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg havde det lidt svært med ikke at spise :p kunne egentlig ikke mærke noget bagefter..... 

Jeg tror, det skal stå på længere tid måske.. Jeg ved det ikke.. Desværre ved jeg ikke om jeg tabte mig :p

Hm øv. Jeg læste mig frem til at tre dage var bedst at gøre i starten. Men er også spændt på om man overhovedet vil tabe sig af det. Men nu prøver jeg. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Hm øv. Jeg læste mig frem til at tre dage var bedst at gøre i starten. Men er også spændt på om man overhovedet vil tabe sig af det. Men nu prøver jeg. 

Tror også det er meget forskelligt fra person til person. Hvor har du fået ideen mht. Juicekur?

Anmeld Citér

16. juli 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Tror også det er meget forskelligt fra person til person. Hvor har du fået ideen mht. Juicekur?

Jeg er på kur men synes ikke der skete noget. Så jeg gik på Google og skrev kickstart kur og så dukkede juice kur op. Min mand har prøvet noget af den en gang og det var ikke lige mig. Men nu bider jeg det i mig. Vil gerne tabe 10 kg inden september hvilket er urealistisk. Men så er jeg da godt på vej. 

Anmeld Citér

16. juli 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Jeg er på kur men synes ikke der skete noget. Så jeg gik på Google og skrev kickstart kur og så dukkede juice kur op. Min mand har prøvet noget af den en gang og det var ikke lige mig. Men nu bider jeg det i mig. Vil gerne tabe 10 kg inden september hvilket er urealistisk. Men så er jeg da godt på vej. 

På Netflix er der en dokumentar om juicekuren. Han lever så KUN af juice, men det er en spændende dokumentar, synes jeg... 

Der er ogSå en efterfølger, hvor han hjælper andre det er der, jeg har det fra.. 

Jeg har også bogen, hvor der er en masse opskrifter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.