Tænke tænke ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. juli 2015

DetAss

Hej alle

jeg havde i følge "womanlog" ÆL for 4 dage siden. 

Igår middags skulle jeg tisse, og fik noget af en overraskelse, da der lå blod på størrelse med en5 krone i mine trusser.. Ikke frisk blod, meget lyst rødt/brunt.. Holdt selvfølgelig øje om der kom mere i løbet af dagen, hvilket der ikke gjorde..

i dag er der kommet en smule mere, det har idag været meget lyst!! Og undskyld  detaljerne, derudover har der ved toiletbesøg, været nogle meget SMÅ mørke klumper (ved ikke om, der findes et finere ord for det)..

hvad kan dette være? Har I oplevet noget lignende?! 

Går jo her og håber på, at selv den mindste prut er et tegn på baby.. Specielt efter SA i februar.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg oplevede præcis det samme som dig i denne cyklus. Jeg tror det er den første pletblødning jeg nogensinde har haft. For jeg går ud fra at det var en pletblødning for mit vedkommende, da min mens dukkede op på dag 30 - normalt 35 dage. 

Vent og se tiden an

Anmeld Citér

15. juli 2015

DetAss

SDD skriver:

Jeg oplevede præcis det samme som dig i denne cyklus. Jeg tror det er den første pletblødning jeg nogensinde har haft. For jeg går ud fra at det var en pletblødning for mit vedkommende, da min mens dukkede op på dag 30 - normalt 35 dage. 

Vent og se tiden an

Ens krop er simpelthen ikke til at finde rundt i

har så vidt jeg husker, heller ikke haft pletblødninger tidligere. Jo i februar i forbindelse med SA, men ellers ikke.. Og begyndte jo at blive nervøs for om det var det samme igen, men det har der slet ikke været nok blod til..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.