Så frusterende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2015

A. N. Onymsen

Kæmpe kram. Bare ikke iorden! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Sprit25

Det er simpelten så ulækkert. Det gør mig rigtig ondt at Isak ikke kan have sine ting<3

Anmeld Citér

15. juli 2015

God-mor

grinny skriver:

Nu er der for 3. Gang stjålet blomster og bægre fra Isaac's grav!

Hvorfor kan man ikke bare lade sådan noget stå i fred - det er MIT sted og der hvor jeg får ro! Giv mig dog det eneste sted i fred! 

Ahh.. Luft! 

Det er simpelthen noget svineri 

Anmeld Citér

16. juli 2015

grinny

Inger skriver:

Æv, det er ikke i orden at stjæle, og slet ikke fra gravsteder Kan godt forstå din frustration, og det er jo ikke pengene, som du siger, men princippet i at DU har købt noget til din søn, som så forsvinder..

Man kan evt håbe det er en lidt forvirret person der ikke helt ved hvad han/hun gør, som tager dem og ikke bare nogen der syntes det er sjov, men føler med dig 

Nej af alle steder er det der altså bare lidt for personligt 

Men vi har bedt kirkekontoret at holde lidt bedre øje. Ved godt de ikke kan stoppe det, men måske ser de personen og kan sige at personen bedes lade være med det

Anmeld Citér

16. juli 2015

grinny

Sprit25 skriver:

Det er simpelten så ulækkert. Det gør mig rigtig ondt at Isak ikke kan have sine ting<3

Ja rigtig øv 

jeg frygter lidt at hans lille sten en dag er væk - den er jo desværre så lille at den er til at løbe med 

Anmeld Citér

16. juli 2015

grinny

God-mor skriver:

Det er simpelthen noget svineri 

Ja meget 

Anmeld Citér

16. juli 2015

FrkC

Ej  Hvor er det bare smagløst, respektløst, dårlig stil og ....... Ved næsten ikke hvad jeg skal skrive !! Tænk at nogen kan få sig til sådan noget  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.