Så frusterende!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.706 visninger
16 svar
1 synes godt om
15. juli 2015

grinny

Nu er der for 3. Gang stjålet blomster og bægre fra Isaac's grav!

Hvorfor kan man ikke bare lade sådan noget stå i fred - det er MIT sted og der hvor jeg får ro! Giv mig dog det eneste sted i fred! 

Ahh.. Luft! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
grinny skriver:

Hvorfor kan man ikke bare lade sådan noget stå i fred - det er MIT sted og der hvor jeg får ro! Giv mig dog det eneste sted i fred! 

Ahh.. Luft! 

Kæmpe kram! 

Det er bare IKKE i orden! Utroligt folk kan få sig selv til det!

Anmeld Citér

15. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Utroligt hvad folk vil gøre sig til tyve for i dagens Danmark - hvor er respekten for gravsteder og det at hvile i fred - IKKE IORDEN !!!!! 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Troldemommi

Det er simpelthen så usselt, at stjæle fra en babygrav, føj føj føj, håber tyven bliver ramt hårdt at dårlig karma 

Anmeld Citér

15. juli 2015

grinny

Saphiira skriver:

Kæmpe kram! 

Det er bare IKKE i orden! Utroligt folk kan få sig selv til det!

Jeg forstår det altså heller ikke! En buket koster en 20'er i Aldi - eller pluk langs vejkanten og lad andres blomster være! 

Anmeld Citér

15. juli 2015

grinny

Troldemommi skriver:

Det er simpelthen så usselt, at stjæle fra en babygrav, føj føj føj, håber tyven bliver ramt hårdt at dårlig karma 

Af rygter i byen har jeg hørt at der er en der tager dem med hjem til sig selv - om det passer aner jeg ikke.

men ja, pust dårlig karma i tyvens retning 

Anmeld Citér

15. juli 2015

grinny

Jegkiggerpåfugle skriver:

Utroligt hvad folk vil gøre sig til tyve for i dagens Danmark - hvor er respekten for gravsteder og det at hvile i fred - IKKE IORDEN !!!!! 

Ja det er helt utroligt! Jeg kan altid bare købe en ny, men det er princippet i at man overhovedet kan tænke tanken om at stjæle fra et gravsted 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Æv, det er ikke i orden at stjæle, og slet ikke fra gravsteder Kan godt forstå din frustration, og det er jo ikke pengene, som du siger, men princippet i at DU har købt noget til din søn, som så forsvinder..

Man kan evt håbe det er en lidt forvirret person der ikke helt ved hvad han/hun gør, som tager dem og ikke bare nogen der syntes det er sjov, men føler med dig 

Anmeld Citér

15. juli 2015

TNBC

grinny skriver:

Ahh.. Luft! 

Hvordan kan man få sig selv til det? Og så især fra en babys grav???

Anmeld Citér

15. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
grinny skriver:

Jeg forstår det altså heller ikke! En buket koster en 20'er i Aldi - eller pluk langs vejkanten og lad andres blomster være! 

Suk på de mennesker. Folk er åbenbart blevet så ligeglade med andre, at de stjæler fra grave... Jeg bliver så gal! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.