Min dejlige hankat er væk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
MysteriousAngel skriver:

Opdatering: 

Jeg kaldte indtil kl 01 igår. Var rundt i hele nabolaget men fandt ham ikke.

I morges, stod jeg op, kaldte igen og pludselig svarede han mig. 

Han kom spankulerende ind ad vores carport som om intet var hændt og han ikke havde været væk i længere tid.

Han er ikke tynd så mad har han fået et sted. Så nu køber jeg et stort, fedt halsbånd (selvfølgelig med sikkerhedslås) og smider på ham så alle kan se at han er ejet af nogle. 

Men pyh hvor er jeg bare lettet... 

Hvor er det dejligt. Håber han bare har været på tur. 

Hvis nogle har foderet ham, så vil han jo nok vende tilbage til dem. Derfor man ikke skal give andres katte mad, men det er der mange der ikke forstår...

mht. Halsbånd så vil jeg fraråde det på det kraftigeste....

selvom der er den der sikkerhedslås, så er det gået galt alligevel.. Kan give dig mange eksempler på det, men vil helst ikke vise dig dem...

er katten øretattoveret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2015

EAF

MysteriousAngel skriver:

Opdatering: 

Jeg kaldte indtil kl 01 igår. Var rundt i hele nabolaget men fandt ham ikke.

I morges, stod jeg op, kaldte igen og pludselig svarede han mig. 

Han kom spankulerende ind ad vores carport som om intet var hændt og han ikke havde været væk i længere tid.

Han er ikke tynd så mad har han fået et sted. Så nu køber jeg et stort, fedt halsbånd (selvfølgelig med sikkerhedslås) og smider på ham så alle kan se at han er ejet af nogle. 

Men pyh hvor er jeg bare lettet... 

Anmeld Citér

15. juli 2015

MysteriousAngel

Saphiira skriver:

Hvor er det dejligt. Håber han bare har været på tur. 

Hvis nogle har foderet ham, så vil han jo nok vende tilbage til dem. Derfor man ikke skal give andres katte mad, men det er der mange der ikke forstår...

mht. Halsbånd så vil jeg fraråde det på det kraftigeste....

selvom der er den der sikkerhedslås, så er det gået galt alligevel.. Kan give dig mange eksempler på det, men vil helst ikke vise dig dem...

er katten øretattoveret? 

Yes, både chippet og tatoveret. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Tullemoar

MysteriousAngel skriver:

Yes, både chippet og tatoveret. 

Det burde være nok. Mange mennesker respekter bare ikke, at katten har en ejer :/ 

håber ikke, det er nogle som har gjort det, men virkelig dejligt, at den er kommet hjem. 

den uvished er bare ikke sjov!

Anmeld Citér

15. juli 2015

MysteriousAngel

Saphiira skriver:

Det burde være nok. Mange mennesker respekter bare ikke, at katten har en ejer :/ 

håber ikke, det er nogle som har gjort det, men virkelig dejligt, at den er kommet hjem. 

den uvished er bare ikke sjov!

Nej mine svigerforældre har mistet en kat til en nabo som bare ikke kunne stå for deres kat så hun gav den både fisk og godbidder osv. Mine svigerforældre talte gentagne gange med dem. Til sidst gav de op og gav katten til dem..

Da katten så skulle til dyrlægen, mente naboerne bestemt at mine svigerforældre skulle være med til at betale, det var jo deres kat. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

Tullemoar

MysteriousAngel skriver:

Nej mine svigerforældre har mistet en kat til en nabo som bare ikke kunne stå for deres kat så hun gav den både fisk og godbidder osv. Mine svigerforældre talte gentagne gange med dem. Til sidst gav de op og gav katten til dem..

Da katten så skulle til dyrlægen, mente naboerne bestemt at mine svigerforældre skulle være med til at betale, det var jo deres kat. 

Åh suk! Folk er nogle gange for viderekommende... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.